Någon/några som såg Kalla faktas reportage om Älvsbyhus i söndags kväll den 22 nov kl 19.20? Förbluffande hur en VD kan uttala sig så "klantigt". Det mest nonchalanta svar han gav var nog: "Man får vad man köper", och detta var i samband med att reportern ställde honom mot väggen varför de inte åtgärdat läckande hus. Vad han menar kan med andra ord tolkas som att man får mindre kvalitativa hus om man köper Älvsbyhus!? Det är dessutom inte förstå gången Älvsbyhus granskas i tv. Tur att man inte valt Älvsbyhus som leverantör...
 
H
EochM skrev:
Någon/några som såg Kalla faktas reportage om Älvsbyhus i söndags kväll den 22 nov kl 19.20? Förbluffande hur en VD kan uttala sig så "klantigt". Det mest nonchalanta svar han gav var nog: "Man får vad man köper", och detta var i samband med att reportern ställde honom mot väggen varför de inte åtgärdat läckande hus. Vad han menar kan med andra ord tolkas som att man får mindre kvalitativa hus om man köper Älvsbyhus!? Det är dessutom inte förstå gången Älvsbyhus granskas i tv. Tur att man inte valt Älvsbyhus som leverantör...
Det finns redan en tråd ang. detta ämne.
Titta under denna rubrik Älvsbyhus - Kalla Fakta
 
Såg det först efteråt, men det skadar inte att lägga ut många kommentarer om dessa oseriösa hustillverkare.
 
H
Helt rätt, information så att folk får upp ögonen och väljer ett seriöst bolag istället!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.