Gillade din lösning Johan, värt att tänka på till nästa gång man skall göra om köket.
Funderade innan på 2 st delade kyl/frys men kombinationen kyl/sval/kyl/frys verkar betydligt trevligare.
Vi ska ha kyl och frys i köket, 185cm varje, samt et skafferi m inbygd kylrum från norcool på 120x120. Bygger man ingen källar får frysen bli i köket.