drx skrev:
Gillade din lösning Johan, värt att tänka på till nästa gång man skall göra om köket.
Funderade innan på 2 st delade kyl/frys men kombinationen kyl/sval/kyl/frys verkar betydligt trevligare.

Vi ska ha kyl och frys i köket, 185cm varje, samt et skafferi m inbygd kylrum från norcool på 120x120. Bygger man ingen källar får frysen bli i köket. ;)
 
hanneli skrev:
Vi ska ha kyl och frys i köket, 185cm varje, samt et skafferi m inbygd kylrum från norcool på 120x120. Bygger man ingen källar får frysen bli i köket.  ;)
Tror det är helrätt! Lycka till! ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.