Jag har en uppfart på ca 30m2 som med åren blivit något porös och trist. Finns det andra alternativ än att låta en firma asfaltera om hela uppfarten?

mvh
 
harry73
Bild?
Det billigaste är att göra inget. Gillar du inte asfalt, kan man såklart lägga plattor
 
L
i USA gjuter de sin uppfart i betong tydligen. Troligen billigare också.
 
Lolight skrev:
i USA gjuter de sin uppfart i betong tydligen. Troligen billigare också.
Vet inte hur snyggt det blir med åren då de kommer spricka osv.
 
shomakie skrev:
Vet inte hur snyggt det blir med åren då de kommer spricka osv.
Nu är det en smakfråga så alla tycker givetvis olika, men betong och asfalt är knappast några skönheter från början, så några sprickor i betongen gör kanske inte så stor skillnad i skönhetsvärde.
 
L
lbgu skrev:
Nu är det en smakfråga så alla tycker givetvis olika, men betong och asfalt är knappast några skönheter från början, så några sprickor i betongen gör kanske inte så stor skillnad i skönhetsvärde.
Du kan både färga och mönstra betong. t ex http://romagrus.se/?p=782
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.