309 läst ·
3 svar
309 läst
3 svar
Bättre alternativ till Electrolux professional?
Hej och gott nytt år!
Jag ska handla upp en ny tvättmasking till min BRF-tvättstuga. Ett alaternativ är att fortsätta med Electrolux professional som motsvarar den vi har: WH6-8LE 400V.
Finns alternativ som ni vet är lika bra eller bättre framförallt ut robusthet/kvalitet? Har du erfarnehet av tex
Miele Professional PW 5105 eller PW 811
Asko professional
Andra fabrikat / märken?
Tack på förhand,
Jakob Magnuson
Jag ska handla upp en ny tvättmasking till min BRF-tvättstuga. Ett alaternativ är att fortsätta med Electrolux professional som motsvarar den vi har: WH6-8LE 400V.
Finns alternativ som ni vet är lika bra eller bättre framförallt ut robusthet/kvalitet? Har du erfarnehet av tex
Miele Professional PW 5105 eller PW 811
Asko professional
Andra fabrikat / märken?
Tack på förhand,
Jakob Magnuson
Redigerat:
svårt att slå wascator, reservdelar i landet går sällan sönder enkla att köra och drifta, bra åtkomst de är störst av de alla tar mer plats i tvättstugan finns från 6kg till +24, måste sitta fast i golvet, tvättar snabbast
asko är bara kinesiskt skit, luckor lossnar reläer ryker värmeelement dör och är väldigt dyra
inga reservdelar i landet
miele är trevliga mycket handhavande fel fruktansvärt dyra reservdelar och håller inte så bra som namnet vittnar.
asko är bara kinesiskt skit, luckor lossnar reläer ryker värmeelement dör och är väldigt dyra
inga reservdelar i landet
miele är trevliga mycket handhavande fel fruktansvärt dyra reservdelar och håller inte så bra som namnet vittnar.
Klicka här för att svara