ninis74 #1 Medlem · varför · 2 inlägg 5 apr 2020 14:46 ninis74 Medlem varför 2 inlägg 5 apr 2020 14:46 #1 Igår testade min man att rengöra altanen. Varför altanen inte har vårdats med kärlek på flera år beror på att vi har värk båda två. Så nu kände min man att det var dags att investera i en maskin. Han har köpt en manick som ska hjälpa oss att få en trevligare altan. Maskinen ska hjälpa oss att skura ytor utan att någon av oss ska få ont. Vi har kämpat många år med att rengöra altanen med piassavakvast och såpa och det är absolut inget någon av oss ska göra, med tanke på den problematiken vi har. Han får ont i sin skadade axel och jag får spänningshuvudvärk av för monotona rörelser. Altanen har verkligen fått fula märken av krukor och andra saker som stått och sett fina ut, år in och år ut. Dags att ge altanen lite kärlek kanske? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Se hur det blev på min blogg HÄR http://ninis74.nu/2020/04/tvattar-altanen-med-karcher-pcl4.html #altan #altangolv #kärcher #terass
Igår testade min man att rengöra altanen. Varför altanen inte har vårdats med kärlek på flera år beror på att vi har värk båda två. Så nu kände min man att det var dags att investera i en maskin. Han har köpt en manick som ska hjälpa oss att få en trevligare altan. Maskinen ska hjälpa oss att skura ytor utan att någon av oss ska få ont. Vi har kämpat många år med att rengöra altanen med piassavakvast och såpa och det är absolut inget någon av oss ska göra, med tanke på den problematiken vi har. Han får ont i sin skadade axel och jag får spänningshuvudvärk av för monotona rörelser. Altanen har verkligen fått fula märken av krukor och andra saker som stått och sett fina ut, år in och år ut. Dags att ge altanen lite kärlek kanske? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Se hur det blev på min blogg HÄR http://ninis74.nu/2020/04/tvattar-altanen-med-karcher-pcl4.html