4 782 läst ·
2 svar
5k läst
2 svar
Altangolv
De som har byggt vårt altangolv har lagt trallbrädorna olika. En del brädor har lagts med kärnsidan nedåt och en del har lagts med kärnsidan uppåt. Det verkar också som endast ena sidan av brädan är fasad (hyvlad) vilket innebär att den ohyvlade sidan i många fall ligger upp.
Är det någon som vet om det tillhör kutym att lägga altangolv på detta sätt?
Är det någon som vet om det tillhör kutym att lägga altangolv på detta sätt?
Medlem
· Västra Götaland
· 780 inlägg
Kutym o få ´spetor i tassarna´(flisor säger vi ;D ) tycker väl bara din ovän.Jonas E skrev:De som har byggt vårt altangolv har lagt trallbrädorna olika. En del brädor har lagts med kärnsidan nedåt och en del har lagts med kärnsidan uppåt. Det verkar också som endast ena sidan av brädan är fasad (hyvlad) vilket innebär att den ohyvlade sidan i många fall ligger upp.
Är det någon som vet om det tillhör kutym att lägga altangolv på detta sätt?
Det e väl med andra ord ingen vettig människa som lägger ´spetor upp o det släta ner... :
Klicka här för att svara