5 825 läst ·
17 svar
6k läst
17 svar
Altandörr, låst, går inte att öppna
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 874 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 874 inlägg
Det var grannen som borrade och han var nog lite osäker var han skulle borra så det blev en Schweizerost, men som sagt det löste problemet.
Det finns inga krav på viss färg eller så, bara att det går att låsa.
Om jag köper ett ASSA 835 eller liknande, är det risk att det blir fel då?
Jag har en timmes resa enkel väg till mamma, så jag skulle vilja köpa låset innan jag åker dit nästa gång.
Det finns inga krav på viss färg eller så, bara att det går att låsa.
Om jag köper ett ASSA 835 eller liknande, är det risk att det blir fel då?
Jag har en timmes resa enkel väg till mamma, så jag skulle vilja köpa låset innan jag åker dit nästa gång.
Ett ASSA 835 ersätter det befintliga handtaget om resten finns och fungerar så räcker det men då det monteras genomgående (kopplad båge) så krävs det även nipplar, skruv och bricka till skruven.
Vad satt den gamla fast med?
Det finns även fästbricka 5325 men varför betala de pengarna i onödan, jag använder skruvar, nipplar och brickor då det även tar mindre plats i bilen.
Vad satt den gamla fast med?
Det finns även fästbricka 5325 men varför betala de pengarna i onödan, jag använder skruvar, nipplar och brickor då det även tar mindre plats i bilen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara