Någon mer som fått hem brev från Brandförsäkringsverket om inlösen av allframtidsförsäkring?
Fick erbjudande om återbäring på 15.000:-
Men blev lite skeptiskt till om värdet är rätt.
Återbäringen består av ursprungligt inbetalda premier samt återbäring.
Försäkringen togs på 30 talet och premier har betalts fram till 1951 med ca 4500:- i dåtidens pengar. Försäkringen gäller därefter på livstid. Det motsvarar ju över 60 000:- idag. Eller tänker jag fel?
Vänligen
L