1 301 870 läst ·
14 590 svar
1302k läst
14,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Världscupen är igång. ❄️❄️❄️
Härlig tid tycker jag men även Maui som verkar ha ett brinnande intresse för denna vintersport.
Just imorse var det Diggins stavar som han försökte stjäla.. 😻
Härlig tid tycker jag men även Maui som verkar ha ett brinnande intresse för denna vintersport.
Just imorse var det Diggins stavar som han försökte stjäla.. 😻
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Jag hade tre katter i soffan, den här fick allihop att kasta sig mot TVn. Tur att den verkar stå stadigt!FredrikR skrev:
Angående kattsand. När jag har äldre katter brukar jag köra med kisel/silica kattsand. Det kapslar in urinen, bajset torkar ut och blir lätt att ta upp och färgen på sanden gör att man kan se om det börjar komma blod i urinen eller att urinen mörknar. Nackdelar är att det är grova korn som gör ont att trampa på och att det kan vara lite svårt med kommunens återvinning. Alla katter gillar inte heller den grova strukturen men man kan blanda upp med en annan kattsand till att börja med. Min erfarenhet är att en sådan låda klarar sig betydligt längre än med annan kattsand. Dyr men prisvärd, skulle jag säga. Dammar minimalt.
Exempelvis den här https://www.öob.se/djur/katt/kattlador--kattsand/kattsand-sjobogardens-crystal-clean-4003149/
Eller https://handla.ica.se/produkt/1397533
De ville att vi skulle betala taxan för byggavfall. De har tänkt om.
Eller https://handla.ica.se/produkt/1397533
De ville att vi skulle betala taxan för byggavfall. De har tänkt om.
För ett par timmar sedan var det ett förskräckligt råkurr i tvättstugan. 😳🙀
Såg förstås inte vem den främmande katten var. 😾
Den försvann så fort jag öppnade dörren. 🤬😾
Gustav var väldigt moloken länge efteråt, och satt gömd bakom gardinen och kikade fram lite försiktigt. 😢😿
Men efter någon timme är allt lugnt igen. 🤩🥰😻😺
Såg förstås inte vem den främmande katten var. 😾
Den försvann så fort jag öppnade dörren. 🤬😾
Gustav var väldigt moloken länge efteråt, och satt gömd bakom gardinen och kikade fram lite försiktigt. 😢😿
Men efter någon timme är allt lugnt igen. 🤩🥰😻😺
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Renoverare
· Stockholm
· 19 577 inlägg
Tack, den ligger här framför mig på skrivbordet, har inte beställt nåt simkort än... Ska ta tag i det nu direkt när jag blev påminnd.AndersMalmgren skrev:
Vår gamle Rasmus var duktig på och drack gärna direkt ur kranarna.
Bärtsson har inte riktigt kommit underfund med det men Maui är snabbt med på tåget.
Även om det kommer en del på huvudet och ryggen.. 🫣😂😻
Bärtsson har inte riktigt kommit underfund med det men Maui är snabbt med på tåget.
Även om det kommer en del på huvudet och ryggen.. 🫣😂😻
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Vad är det för tracker som har så bra batteritid? Vi har tractive. Den håller två dagar om vi har den på hela tidenAndersMalmgren skrev: