1 356 738 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Efter vissa inställningar fungerar nu kattluckan klanderfritt!
För två nätter sedan så gjordes flera försök att smuggla in presenter, men det blev "access denied".
Skönt att kunna sova avslappnat 😀
Undrar om katterna någon gång kommer att förstå att det inte går att komma in med presenter, och sluta att försöka?
Nåja. väldigt nöjd med uppgraderingen så här långt.
För två nätter sedan så gjordes flera försök att smuggla in presenter, men det blev "access denied".
Undrar om katterna någon gång kommer att förstå att det inte går att komma in med presenter, och sluta att försöka?
B
breakman
Hobbyelektriker
· Västernorrland
· 1 837 inlägg
breakman
Hobbyelektriker
- Västernorrland
- 1 837 inlägg
Vart köpte du kattluckan?Hannuse skrev:
[video]
Tycker nästan det är lite elakt. När katten gör det den ska, så straffar du den genom att vägra släppa in dem.Hannuse skrev:
[video]
Hur svårt är det att slänga ut ett dött litet djur? Jag kan inte heller påstå att jag blir superglad men det hör till, ffra om katten tycker så mycket om dig att den erbjuder dig sin egna mat 😿😿😿
Ja, vi är väl alla olika.4774 skrev:
Tycker nästan det är lite elakt. När katten gör det den ska, så straffar du den genom att vägra släppa in dem.
Hur svårt är det att slänga ut ett dött litet djur? Jag kan inte heller påstå att jag blir superglad men det hör till, ffra om katten tycker så mycket om dig att den erbjuder dig sin egna mat 😿😿😿
Men jag fixar inte att bli väckt kl 3 på natten av en någon som släpper ner delar av en mus i sängen, och inälvor och blod ska saneras.
Så det här är min lösning på att ge katten friheten att kunna gå ut och in som den själv vill.
Renoverare
· Stockholm
· 20 282 inlägg
Visste inte att din katt hoppade upp i sängen och åt den. Jag blir istället väckt av Pelle som just vaknat för att han behöver kräkas. Han hinner inte ens hoppa ner, stackarn. Så då är det bara för matte att slänga samtliga sängkläder i tvättmaskinen skura golven, hämta extra täcke, bädda och försöka somna om 😉Hannuse skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 282 inlägg
Idag fyller nedan nobla herre 17 år. 🥳🥰Vi har bland annat firat med tonfisk och RC babykitten mousse. Han verkade känna på sig att vi tycker att han har uppnått en vördnadsfull ålder så han bevisade detta genom att försöka jaga fåglar på fm ( innekatt större delen av sitt liv så egentligen inte hänt förut) och senare på em så la han sig på spelplanen under spelets gång. 4 gånger fick vi plocka upp våra spelpjäser men fin är han 😍
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder