1 356 779 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 470 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 470 inlägg
Jag hör dig men jag är nöjd med kattklockan, och det tror jag att Hampus också är, för jag går och öppnar när den blinkar.4774 skrev:
Tror också att han har lärt sig att jag kommer när han är nära dörren 😉
När mina missar levde, så hoppade hon upp på handtaget, och var dörren olåst, så trycktes handtaget ned av hennes tyngd och dörren öppnades och gick hon in (men stängde aldrig efter sig…). Var dörren låst fortsatte hon tills man öppnade eller hon tröttnade.K Kakelugnen566 skrev:
Han kunde inte öppna dörrar. Han hoppade upp på fönsterblecket i köket, ställde sig på bakbenen, och slog med ena framtassen på fönstret. Ignorerade man honom så slog och bankade han väldigt ivrigt. Behöver jag säga att fönstet alltid var skitigt?
Här kommer Missen och Moffen
Underbara kissar, jag saknar dem så.
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 470 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 470 inlägg
Duktiga kissar du hade! Så fina!S SusoDus skrev:När mina missar levde, så hoppade hon upp på handtaget, och var dörren olåst, så trycktes handtaget ned av hennes tyngd och dörren öppnades och gick hon in (men stängde aldrig efter sig…). Var dörren låst fortsatte hon tills man öppnade eller hon tröttnade.
Han kunde inte öppna dörrar. Han hoppade upp på fönsterblecket i köket, ställde sig på bakbenen, och slog med ena framtassen på fönstret. Ignorerade man honom så slog och bankade han väldigt ivrigt. Behöver jag säga att fönstet alltid var skitigt?
Här kommer Missen och Moffen
Underbara kissar, jag saknar dem så.
Nä, Hampus öppnar inga dörrar elr knackar på fönstren!!
Jag hade en katt för många år sen när jag bodde i en lgh på bv, hon visste vilket fönster det var. Det var ingen fönsterbräda utan bara trä runt fönstret och jag fattar inte hur hon kom upp på den smala avsatsen och där stod hon på bakbenen och höll sig fast med framtassarna i hela sin längd!! 😀
På dagen 7 år sedan Bärra (Moroz Bärnsten) flyttade hem till oss.
Här kommer två foton på hans mamma Amy och pappa Champis, Amy är den rödare av de två.
Så här såg det ut när vi satt på köksgolvet hos uppfödaren i Hedesunda.
Bärra tog plats längst in i buren vi hade med oss, med två av syskonen framför sig, planen var att brorsan till höger var den som skulle följa med oss hem men.. 😻
Han är lika god och kärlekstörstande som han är stor, han ger oss gråa hår och delar med sig av sin svans för mig att huvudet på, på samma sätt som han förväntar sig att jag delar kudde med honom nu när han klippt. ❤️
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Här kommer två foton på hans mamma Amy och pappa Champis, Amy är den rödare av de två.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Bärra tog plats längst in i buren vi hade med oss, med två av syskonen framför sig, planen var att brorsan till höger var den som skulle följa med oss hem men.. 😻
Han är lika god och kärlekstörstande som han är stor, han ger oss gråa hår och delar med sig av sin svans för mig att huvudet på, på samma sätt som han förväntar sig att jag delar kudde med honom nu när han klippt. ❤️
Men hjälp så många söta katter... ❤️FredrikR skrev:
På dagen 7 år sedan Bärra (Moroz Bärnsten) flyttade hem till oss.
[bild][bild]
[bild][bild]
[bild]
Hur gör man förresten när man introducerar en kattunge för en vuxen katt?