4774
Stort Grattis i efterskott sötnosar 💕

• Gilla
Sona2012 och 1 till
  • Laddar…
Maria T
D David__11 skrev:
Jula säljer everclean kattsand 10l för 149kr. Jag köpte 2 nu.

[länk]
Gick precis och hämtade in direktreklam (minns inte när senast jag fick det,(i våras kanske) och noterade samma, superbra pris för bästa sanden. Visste inte ens att Jula har kattsand i sitt sortiment 🤷‍♀️

Det råder inga tvivel om att Rasmus tycker om sin bur. ❤️
En hund sover sött i en resväska inne i ett hemtrevligt rum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Han var till veterinären idag, höll sig lugn trots cirkus i väntrummet och höll duktigt och plikttroget fram tassen när den skulle rakas innan blodprov.
Inga bekymmer upptäcktes på plats och ganska snart kom det provsvar som också såg bra ut.

Firades med några små bitar prästost när vi åt kvällsmat. 😻🧀

• Älska
  • Gilla
Lill72 och 10 till
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
superbra pris för bästa sanden.
Helt klart! Tyvärr tror jag inte de har alla varianter och personligen gillar vi inte alls lavendelstankendoften. 😱

• Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
Onekligen ett kap!!!!

För de som normalt använder Everclean är det ett fynd.
Och för de som funderar på att testa Everclean men tyckt det är för dyrt kan det vara läge att passa på....

• Gilla
4774 och 2 till
  • Laddar…
4774
Å skönt att det inte var något allvarligt ❤️

• Älska
  • Gilla
Snigla och 1 till
  • Laddar…
E Elektra skrev:
Nej, inga kläder att offra, det som blir utslitet rensas bort och jag hade hoppats på slippa köpa något allt för hemskt.😖
Jag har stickat små tröjor (till nyklippta hundar) på strumpstickor. Går bra med korta rundsticka också. Det går fort med lite grövre garn. Börja från halsen och sticka resårstickning, sedan slätstickning (öka några maskor här för bröstkorgen. Spara ut för framtassarna, på samma sätt som när man stickar tumvantar (fast på två sidor då). Minska några maskor för själva kroppen. Jag har avslutat med resårstickning för att tröjan ska sitta bättre och på en katt skulle jag sticka en ganska bred resår på slutet, minst tio cm.

• Gilla
  • Älska
Jumos och 2 till
  • Laddar…
Vi åkte till skogarna i Småland och medan alla andra sover tyckte Katten och jag att det var dags att vakna och mysa lite med en favoritbok.
Svart katt kurad på grå filt bredvid "Dracula" av Bram Stoker.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
BengtH och 8 till
  • Laddar…
E
Jiji Jiji skrev:
Jag har stickat små tröjor (till nyklippta hundar) på strumpstickor. Går bra med korta rundsticka också. Det går fort med lite grövre garn. Börja från halsen och sticka resårstickning, sedan slätstickning (öka några maskor här för bröstkorgen. Spara ut för framtassarna, på samma sätt som när man stickar tumvantar (fast på två sidor då). Minska några maskor för själva kroppen. Jag har avslutat med resårstickning för att tröjan ska sitta bättre och på en katt skulle jag sticka en ganska bred resår på slutet, minst tio cm.
Tack för tipset men mig med stickor slutar nog att jag hugger mig själv med dem innan jag ens kommit halvvägs. 😂

• Haha
  • Wow
  • Gilla
Jiji och 6 till
  • Laddar…
E Elektra skrev:
Tack för tipset men mig med stickor slutar nog att jag hugger mig själv med dem innan jag ens kommit halvvägs. 😂
Du kanske känner någon som kan sticka?

E
Jiji Jiji skrev:
Du kanske känner någon som kan sticka?
Inte som jag kan komma på i närheten, så enklare att köpa tröjor till små hundar. :)

• Gilla
Jiji
  • Laddar…
Idag testade vi snö för första gången.

• Gilla
  • Älska
dicliff och 12 till
  • Laddar…
4774
Stefan N Stefan N skrev:
,,,Idag testade vi snö för första gången.
[video]
Våra älskade när de var små, och fortfarande trots att de fyller 11år i mars, när vi kastade lösa små snöbollar till dem. De är som värsta hockymålvakterna och man ser verkligen hur roligt de tycker att det är. Men annars har de inte mycket över för snö 😸😸

• Gilla
  • Älska
Anna_H och 6 till
  • Laddar…
En katt sover på en grå filt på en soffa i ett soligt vardagsrum.
Skapa konto

Igår dög jag minsann som säng helt plötsligt .. 😳 (låg o kikade på skidorna..)

Han som aldrig ligger i soffan ens.. eller gillar att sova/sitta i knä (mer än under en kortare mysstund).

Smygande hopp upp, smög också upp på mig… men jamade högt när han la sig pladask..

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Anna_H och 12 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.