1 302 637 läst ·
14 592 svar
1303k läst
14,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Det råder inga tvivel om att Rasmus tycker om sin bur. ❤️
Han var till veterinären idag, höll sig lugn trots cirkus i väntrummet och höll duktigt och plikttroget fram tassen när den skulle rakas innan blodprov.
Inga bekymmer upptäcktes på plats och ganska snart kom det provsvar som också såg bra ut.
Firades med några små bitar prästost när vi åt kvällsmat. 😻🧀
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Han var till veterinären idag, höll sig lugn trots cirkus i väntrummet och höll duktigt och plikttroget fram tassen när den skulle rakas innan blodprov.
Inga bekymmer upptäcktes på plats och ganska snart kom det provsvar som också såg bra ut.
Firades med några små bitar prästost när vi åt kvällsmat. 😻🧀
Jag har stickat små tröjor (till nyklippta hundar) på strumpstickor. Går bra med korta rundsticka också. Det går fort med lite grövre garn. Börja från halsen och sticka resårstickning, sedan slätstickning (öka några maskor här för bröstkorgen. Spara ut för framtassarna, på samma sätt som när man stickar tumvantar (fast på två sidor då). Minska några maskor för själva kroppen. Jag har avslutat med resårstickning för att tröjan ska sitta bättre och på en katt skulle jag sticka en ganska bred resår på slutet, minst tio cm.E Elektra skrev:
Tack för tipset men mig med stickor slutar nog att jag hugger mig själv med dem innan jag ens kommit halvvägs. 😂Jiji skrev:
Jag har stickat små tröjor (till nyklippta hundar) på strumpstickor. Går bra med korta rundsticka också. Det går fort med lite grövre garn. Börja från halsen och sticka resårstickning, sedan slätstickning (öka några maskor här för bröstkorgen. Spara ut för framtassarna, på samma sätt som när man stickar tumvantar (fast på två sidor då). Minska några maskor för själva kroppen. Jag har avslutat med resårstickning för att tröjan ska sitta bättre och på en katt skulle jag sticka en ganska bred resår på slutet, minst tio cm.
Våra älskade när de var små, och fortfarande trots att de fyller 11år i mars, när vi kastade lösa små snöbollar till dem. De är som värsta hockymålvakterna och man ser verkligen hur roligt de tycker att det är. Men annars har de inte mycket över för snö 😸😸Stefan N skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Igår dög jag minsann som säng helt plötsligt .. 😳 (låg o kikade på skidorna..)
Han som aldrig ligger i soffan ens.. eller gillar att sova/sitta i knä (mer än under en kortare mysstund).
Smygande hopp upp, smög också upp på mig… men jamade högt när han la sig pladask..