1 302 724 läst ·
14 592 svar
1303k läst
14,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Vår katt reagerar så där om han tror att det vankas smör. I början lärde han sig hur det lät när man tar av locket på smörpaketet, men nu har han fattat att det oftast innebär smör om jag bär in brickan till tv-soffan på kvällen.E Elektra skrev:Jag hade en katt som var galen i chips för många år sedan. Om han låg och sov på andra våningen i sovrummet på östra gaveln och jag och ex satt och tittade på TV i vardagsrummet västra gaveln, så räckte det med att vi öppnade en påse chips för att han på två röda satt hos oss i soffan en trappa ner. 😸
Smör är Bärras favorit, ibland glöms smörknivar i nån tallrik på bänken efter frukosten och då är Bärra fort där. 😻🧈MariaiÖstergötland skrev:
Om det inte vore för att jag benhårt känner i hela själen att jag inte ska ha fler djur när grabbarna är borta så gör alla bilder du publicerar på ”Mr Bond” att jag blir avståndsförälskad i Britter och får ha-begär 😍MariaiÖstergötland skrev:
Det var ju det där med pälsen, men vi har haft pälsade katter förut så det går säkert att vänja sig vid igen 😄
Åja, en fin stund hoppas jag ni hade. Att filosofera, eller fisolofera som min pappa sa, är bra. Att stanna upp och tänka en stund, om det är livet som varit, eller nuet, jag funderar mycket och lämnar därvid din plan och hoppas den blir bra.Snigla skrev:
Administrator
· Skåne
· 8 351 inlägg
Medlem
· Västra Götaland
· 2 496 inlägg