1 302 700 läst ·
14 592 svar
1303k läst
14,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Administrator
· Skåne
· 8 351 inlägg
Administrator
· Skåne
· 8 351 inlägg
Vi har gjort vissa framsteg, som att hon har slutat morra och så när Laban har fått gå ut ett par gånger. Han jagade henne och hon jagade honom, de såg i alla fall ut att ha kul ihop 👍
Vår älskade gamling. 😻
Ibland blir det så här efter att varit på balkongen, ofta hoppar han in själv, idag fick matte agera hiss. 😇😍
Igår hoppade han upp i kökssoffan när vi åt burgare från Max, vad skulle jag bjuda han på?
Testade med sourcreme pepper dipp, och han slickade i sig och ville ha mer. 😂
Han har lagt på sig 0,6kg sedan senaste tandproblemen. ❤️
Ofta räcker det med att prata med honom så spinner han.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ibland blir det så här efter att varit på balkongen, ofta hoppar han in själv, idag fick matte agera hiss. 😇😍
Igår hoppade han upp i kökssoffan när vi åt burgare från Max, vad skulle jag bjuda han på?
Oavsett om det är husdjuren i familjen, eller människorna, så kan det vara känslosamt att se, notera, att de inte är lika pigga, snabba och uppmärksamma som tidigare.FredrikR skrev:
Vår älskade gamling. 😻
[bild]
Men vi älskar dem och kommer alltid att finnas där!
Katterna kan se ut att sova så djupt... men men ..
För någon vecka sedan, Frasse låg utslagen i en säng på ÖV, och reagerade inte det minsta på att jag och andra rände upp och ner i trappan och annat.
När jag skulle iväg, så kom jag precis på att jag glömt en sak, så jag gick upp för trappan med skorna på (vilket i princip aldrig annars händer), och då kikade han plötsligt på mig med vidöppna ögon när jag kom upp.
Jag antar att det helt enkelt var att han inte visste vems ljud det var när jag hade skorna på.
För någon vecka sedan, Frasse låg utslagen i en säng på ÖV, och reagerade inte det minsta på att jag och andra rände upp och ner i trappan och annat.
När jag skulle iväg, så kom jag precis på att jag glömt en sak, så jag gick upp för trappan med skorna på (vilket i princip aldrig annars händer), och då kikade han plötsligt på mig med vidöppna ögon när jag kom upp.
Jag antar att det helt enkelt var att han inte visste vems ljud det var när jag hade skorna på.
Redigerat:
Jag hade en katt som var galen i chips för många år sedan. Om han låg och sov på andra våningen i sovrummet på östra gaveln och jag och ex satt och tittade på TV i vardagsrummet västra gaveln, så räckte det med att vi öppnade en påse chips för att han på två röda satt hos oss i soffan en trappa ner. 😸
Administrator
· Skåne
· 8 351 inlägg