4774
Snigla Snigla skrev:
Här kan ni räkna morrhår hihi.. och ögonbryn och skägg..

[bild]

Lite udda bild, men han är en goding.. (ja, han satte sig framför skärmen.. han tyckte det var dax för lite huvudbuff och mys.. igen..)
Men gud så söt, skön kisse 😀

• Gilla
Snigla
  • Laddar…
Maria T
4774 4774 skrev:
Tycker Sea är hutlöst dyra på allt, oavsett djurtillbehör, så hyran har kanske höjts hahaha. Fast för +10år sedan 😀
Det var ca 20 år sedan vi slutade handla av SEA, då vi flyttade och det fanns lika bra/bättre varuhus för djurfoder och -tillbehör närmre. Kanske de är jämförelsevis dyra nu 🤷‍♀️
Har de en katt som slaggar på disken? Tycker det vore kul om de fortsatte med det.

• Gilla
4774
  • Laddar…
4774
Maria T Maria T skrev:
Det var ca 20 år sedan vi slutade handla av SEA, då vi flyttade och det fanns lika bra/bättre varuhus för djurfoder och -tillbehör närmre. Kanske de är jämförelsevis dyra nu 🤷‍♀️
Har de en katt som slaggar på disken? Tycker det vore kul om de fortsatte med det.
Inte vad jag har sett. En hund däremot som hålls kort 🫤

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
4774
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Fredagsklädd på en måndag?![bild]
Blåtonad katt med genomträngande blick ligger ner. Konstnärlig, färgmättad, ett öga synligt, mystisk atmosfär.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Här är våran Britt när han fyllde 1 år, men att få på honom någonting överhuvudtaget ansåg han vara under hans värdighet 😂

• Älska
  • Gilla
  • Haha
dicliff och 5 till
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
De har haft en katt som demonstrerat kattmöblerna, men jag såg henne sist jag var där (maj tror jag).

Nu har både Arken Zoo och zoo.se öppnat i Kungens kurva, så det finns mer konkurrens, men Arken Zoo känns dyrare.

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag får i alla fall använda runt 25 procent av stolsitsen. 👍

[bild]
Är det bara vi som flyttar på katterna? Vi skulle aldrig kunna jobba hemifrån om vi inte gjorde det...

• Gilla
  • Wow
4774 och 4 till
  • Laddar…
N Nyikåk skrev:
Är det bara vi som flyttar på katterna? Vi skulle aldrig kunna jobba hemifrån om vi inte gjorde det...
Kan man flytta på dem??? 🤔 Hänger nog inte med... 😳

• Haha
  • Älska
  • Gilla
MariaiÖstergötland och 8 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Kan man flytta på dem??? 🤔 Hänger nog inte med... 😳
Man lyfter upp dem, pussar på dem och lägger ner dem på någon annan liggplats de gillar... sen är racet igång till stolen. 😁

• Haha
  • Gilla
dicliff och 4 till
  • Laddar…
N Nyikåk skrev:
Man lyfter upp dem, pussar på dem och lägger ner dem på någon annan liggplats de gillar... sen är racet igång till stolen. 😁
Och vem vinner alltid det racet?

• Haha
  • Gilla
dicliff och 2 till
  • Laddar…
Maria T
N Nyikåk skrev:
Vi försökte. Gick inget vidare. Katt mellan tangentbord och skärm (stationär dator) = så gott som alltid, bara gilla läget tills katten ville flytta sig själv.
Katt vid trådlös mus (jag har dåliga vanan att sitta i en soffa med laptop på benen och trådlösa bredvid på soffan) = slö katt i soffan är OK, nyfiken katt som ser alla handrörelser inte lika bra.

Har förvisso försökt att flytta på katterna men det var lönlöst, har rätt öppen planlösning och att stänga in dem genererade bara ett envis krafsande på dörr.

• Haha
dicliff
  • Laddar…
Tricket är att ha ett extra tangentbord med inbyggd värme, eller en gammal tjockskärm, eller extra laptop som blir varm.

• Gilla
dicliff och 3 till
  • Laddar…
4774
N Nyikåk skrev:
Om lägga katten i knät istället räknas så 😉. Dock väldigt svårt att äta när ett bedårande litet tryne hela tiden dyker upp. För att inte tala om den osynliga tassen som försöker ta hela tallriken

• Haha
  • Älska
SusoDus och 1 till
  • Laddar…
En långhårig katt ligger på ett grått bord utomhus med gröna buskar i bakgrunden.
Skapa konto

Jag blev så glad idag att Doris kom in när jag kallade på henne i växthuset. Hon var inne en stund utan att morra på Laban, sedan gick hon ut och la sig på pingisbordet.

En grå katt sitter på en balkong, blickar utåt, omgiven av svarta räcken och gröna växter.
Skapa konto

Laban får nöja sig med att ligga på balkongen ett tag till. Han blir livrädd och springer in för minsta lilla moped eller gräsklippare 🙃

• Gilla
  • Älska
Snigla och 9 till
  • Laddar…
Z
På tal om tangentbord och datorer, Celsian tycker laptopen är en utmärkt värmedyna 😁
Brun katt ligger på laptop vid fönster, omgiven av elektroniska sladdar och bakgrund med gul tapet.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Snigla och 8 till
  • Laddar…
Z Zilenser skrev:
På tal om tangentbord och datorer, Celsian tycker laptopen är en utmärkt värmedyna 😁
[bild]
Vacker

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.