1 302 638 läst ·
14 592 svar
1303k läst
14,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Det var ca 20 år sedan vi slutade handla av SEA, då vi flyttade och det fanns lika bra/bättre varuhus för djurfoder och -tillbehör närmre. Kanske de är jämförelsevis dyra nu 🤷♀️4774 skrev:
Har de en katt som slaggar på disken? Tycker det vore kul om de fortsatte med det.
Inte vad jag har sett. En hund däremot som hålls kort 🫤Maria T skrev:
De har haft en katt som demonstrerat kattmöblerna, men jag såg henne sist jag var där (maj tror jag).Maria T skrev:
Nu har både Arken Zoo och zoo.se öppnat i Kungens kurva, så det finns mer konkurrens, men Arken Zoo känns dyrare.
Vi försökte. Gick inget vidare. Katt mellan tangentbord och skärm (stationär dator) = så gott som alltid, bara gilla läget tills katten ville flytta sig själv.N Nyikåk skrev:
Katt vid trådlös mus (jag har dåliga vanan att sitta i en soffa med laptop på benen och trådlösa bredvid på soffan) = slö katt i soffan är OK, nyfiken katt som ser alla handrörelser inte lika bra.
Har förvisso försökt att flytta på katterna men det var lönlöst, har rätt öppen planlösning och att stänga in dem genererade bara ett envis krafsande på dörr.
Om lägga katten i knät istället räknas så 😉. Dock väldigt svårt att äta när ett bedårande litet tryne hela tiden dyker upp. För att inte tala om den osynliga tassen som försöker ta hela tallrikenN Nyikåk skrev:
Administrator
· Skåne
· 8 351 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag blev så glad idag att Doris kom in när jag kallade på henne i växthuset. Hon var inne en stund utan att morra på Laban, sedan gick hon ut och la sig på pingisbordet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Laban får nöja sig med att ligga på balkongen ett tag till. Han blir livrädd och springer in för minsta lilla moped eller gräsklippare 🙃