1 356 747 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Vi drack kaffe efter cyklingen.
Bärra kommer och lägger sig bordet, vadå ni äter ju inget tänkte han.
Rasmus kommer också, hoppar upp i kökssoffan bredvid frun, tittar lite på mig men kommer inte över.
När frun tittar till på han har han en relativt stor fästing vid örat, Rasmus sitter kvar medans frun hämtar papper och sedan tar bort den. Efter det gick han till dörren och väntade på att bli utsläppt igen.
Han är nog klokare än vi förstår alla gånger.
Rasmus kommer också, hoppar upp i kökssoffan bredvid frun, tittar lite på mig men kommer inte över.
När frun tittar till på han har han en relativt stor fästing vid örat, Rasmus sitter kvar medans frun hämtar papper och sedan tar bort den. Efter det gick han till dörren och väntade på att bli utsläppt igen.
TRAPPHÄNG
Nisse undrar varför elaka tanten sitter där o stirrar.. och låter som en fågel ibland
.. funderar lite på om elaka tanten eg är klok någonstans..
Prata med fåglar?
Räcker det inte med mig..
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nisse undrar varför elaka tanten sitter där o stirrar.. och låter som en fågel ibland
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
.. funderar lite på om elaka tanten eg är klok någonstans..
Prata med fåglar?
Räcker det inte med mig..
Nu är kattburen klippt, och båda Frontlineade.FredrikR skrev:
Vi drack kaffe efter cyklingen.
Nu har vi tre mörka, och jag skulle föreställa mig att de klarar solen på samma sätt som en människa med mörkare hud gör - man kan se att de efter mycket solbadande blir lite mörkare i hudtonen men inget mer än så. Tidigare hade vi en ”ljusbrun” och en ”grisskär”, den ljusbruna brände sig inte heller men den grisskära fick vi smörja in med spf 50 för barn om han skulle vara ute i solen en stund. Han hade jättelätt för att bränna sig, och de soligaste dagarna kunde han nästan bli lite röd i huden om han satt hela dagen i ett solfönster. Det är säkert individuellt dessutom, som för människor. Men lite uppmärksam får man allt vara!N Niq skrev:
Usch lider med er fyrbenta och tvåbentaAnna_H skrev:
Hoppas ni får en fin sista dag ihop
*beklagar..redan nu*
Du gör rätt som hjälper din käre kattvän att slippa lida mer, men *faen* vad en lider själv både av att tvingas ta ett oåterkalleligt beslut och efteråt, när det ännu känns som de är där - skuggan i ögonvrån, kanske liggande på ett trappsteg, man hör ljudet av torrfodersknaprande...Anna_H skrev:
Administrator
· Skåne
· 8 671 inlägg
Idag har Doris fått sin lejonklippning. Hon verkar väldigt lättad, tvättar och tvättar sig.