Katt sitter vid öppen dörr, längtar ut, humoristisk text på svenska talar om solsken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
Microkatten och 15 till
  • Laddar…
Hur starkt är vårt fall mot kattens?
Brottsplatsen:
Vit yta med avtryck, möjligen katttassar, i damm eller pulver.
Skapa konto

Misstänkt nr 1:
Kattens tass närbild, mörk päls, synliga trampdynor, på ett golv.
Skapa konto

• Haha
  • Gilla
  • Älska
  • Wow
dicliff och 14 till
  • Laddar…
Påskbad för Bärra, sist blev vi av med majoriteten av tovor.

Han är medgörlig, mycket medgörlig. :love:

• Gilla
  • Älska
  • Wow
  • Ledsen
dicliff och 14 till
  • Laddar…
N
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Hur starkt är vårt fall mot kattens?
Brottsplatsen:
[bild]
Misstänkt nr 1:
[bild]
Den är förstås oskyldig på något sätt är det erat fel. Ni hade placerat objektet just där misstänkt 1 tänkt gå. Eller någon liknande anledning till att det är erat fel. Det är iaf inte misstänkt 1s fel.
Iaf inte om man frågar misstänkt 1:rofl:

• Gilla
  • Haha
Jumos och 4 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Den är förstås oskyldig på något sätt är det erat fel. Ni hade placerat objektet just där misstänkt 1 tänkt gå. Eller någon liknande anledning till att det är erat fel. Det är iaf inte misstänkt 1s fel.
Iaf inte om man frågar misstänkt 1:rofl:
Uppenbart fall av felaktig brottsprovokation!?!?

• Gilla
  • Haha
dicliff och 4 till
  • Laddar…
4774
N Niq skrev:
Vi köpte halsband som dom skulle ha till kragarna efter att dom blivit stereliserade men det var inte så populärt.
[bild]

[bild]
Har aldrig haft en katt som uppskattar halsband annat än för att slita halsbandet till strimlor :D

• Gilla
  • Haha
Igen och 2 till
  • Laddar…
4774
FredrikR FredrikR skrev:
Påskbad för Bärra, sist blev vi av med majoriteten av tovor.
[video]
Han är medgörlig, mycket medgörlig. :love:
Otroligt vilken medgörlig kisse. Är han alltid så snäll?

4774 4774 skrev:
Otroligt vilken medgörlig kisse. Är han alltid så snäll?
Det gnölas mer när det ska redas ut tovor på bakbenen. Båda är väldigt snälla när de behöver duschas/badas. :love:

• Gilla
  • Älska
dicliff och 3 till
  • Laddar…
4774
Vad skönt för er, och missarna med såklart :D. Jag har två katter, syster och bror, varav Pelle är långhårig. Tyvärr är han fullständigt omöjlig till allt vad kamning, tovutredning eller bad heter. Att han är extremt håröm hjälper inte heller hahaha. Däremot är han den stoltaste killen i bygden när han varit hos veterinären och fått sin "lejonklippning" varje vår :cool:.

• Gilla
  • Älska
dicliff och 2 till
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Vad skönt för er, och missarna med såklart :D. Jag har två katter, syster och bror, varav Pelle är långhårig. Tyvärr är han fullständigt omöjlig till allt vad kamning, tovutredning eller bad heter. Att han är extremt håröm hjälper inte heller hahaha. Däremot är han den stoltaste killen i bygden när han varit hos veterinären och fått sin "lejonklippning" varje vår :cool:.
Blir snart klippning här med. :cool:(y)

• Gilla
4774
  • Laddar…
Sitter gärna o tittar på mig.. när det äts frukost, lunch eller middag.. (han får mat samtidigt.. så han gör som hunden gjorde, äter upp det gottaste han fått.. sedan sätter han sig en meter ifrån mig och kollar om det vankas nått bättre... innan han ev går tillbaka till sin matskål och äter upp det näst godaste.. haha)

Grå och vit katt sitter på orientalisk matta i ett rum.
Skapa konto

Grå och vit katt med stängda ögon på orientalisk matta inomhus.
Skapa konto

Han brukar ju alltid få kolla vad jag äter.. och smaka :) (ofta är han nöjd bara han får kolla lite, allt är inte intressant och äta hehe).

• Gilla
  • Älska
  • Haha
Fadai och 8 till
  • Laddar…
4774
Snigla Snigla skrev:
Sitter gärna o tittar på mig.. när det äts frukost, lunch eller middag.. (han får mat samtidigt.. så han gör som hunden gjorde, äter upp det gottaste han fått.. sedan sätter han sig en meter ifrån mig och kollar om det vankas nått bättre... innan han ev går tillbaka till sin matskål och äter upp det näst godaste.. haha)

[bild]

[bild]

Han brukar ju alltid få kolla vad jag äter.. och smaka :) (ofta är han nöjd bara han får kolla lite, allt är inte intressant och äta hehe).
Så söt han är :heart:

• Gilla
  • Älska
Jonobe och 3 till
  • Laddar…
En kaffemaskin av märket De'Longhi används. En naken katt tittar på. Kaffekoppar och kaffepaket syns.
Skapa konto

Lusens bästa under hela den långa påskhelgen var att avkalka kaffemaskinen. Den måste bevakas ytterst noggrant under avkalkning!

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Igen och 14 till
  • Laddar…
4774
Jumos Jumos skrev:
[bild]
Lusens bästa under hela den långa påskhelgen var att avkalka kaffemaskinen. Den måste bevakas ytterst noggrant under avkalkning!
Jag verkligen älskar bilderna på din katt. Verkar vara en riktigt skön kille :D

• Gilla
  • Älska
dicliff och 2 till
  • Laddar…
4774 4774 skrev:
Jag verkligen älskar bilderna på din katt. Verkar vara en riktigt skön kille :D
Tack! Han är en frisk fläkt - alltid full fart och alltid väldigt glad och positiv :D

• Älska
dicliff
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.