1 356 796 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Den är förstås oskyldig på något sätt är det erat fel. Ni hade placerat objektet just där misstänkt 1 tänkt gå. Eller någon liknande anledning till att det är erat fel. Det är iaf inte misstänkt 1s fel.MariaiÖstergötland skrev:
Iaf inte om man frågar misstänkt 1
Vad skönt för er, och missarna med såklart
. Jag har två katter, syster och bror, varav Pelle är långhårig. Tyvärr är han fullständigt omöjlig till allt vad kamning, tovutredning eller bad heter. Att han är extremt håröm hjälper inte heller hahaha. Däremot är han den stoltaste killen i bygden när han varit hos veterinären och fått sin "lejonklippning" varje vår
.
Blir snart klippning här med.4774 skrev:
Vad skönt för er, och missarna med såklart. Jag har två katter, syster och bror, varav Pelle är långhårig. Tyvärr är han fullständigt omöjlig till allt vad kamning, tovutredning eller bad heter. Att han är extremt håröm hjälper inte heller hahaha. Däremot är han den stoltaste killen i bygden när han varit hos veterinären och fått sin "lejonklippning" varje vår
.
Sitter gärna o tittar på mig.. när det äts frukost, lunch eller middag.. (han får mat samtidigt.. så han gör som hunden gjorde, äter upp det gottaste han fått.. sedan sätter han sig en meter ifrån mig och kollar om det vankas nått bättre... innan han ev går tillbaka till sin matskål och äter upp det näst godaste.. haha)
Han brukar ju alltid få kolla vad jag äter.. och smaka
(ofta är han nöjd bara han får kolla lite, allt är inte intressant och äta hehe).
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Han brukar ju alltid få kolla vad jag äter.. och smaka
Så söt han ärSnigla skrev:
Sitter gärna o tittar på mig.. när det äts frukost, lunch eller middag.. (han får mat samtidigt.. så han gör som hunden gjorde, äter upp det gottaste han fått.. sedan sätter han sig en meter ifrån mig och kollar om det vankas nått bättre... innan han ev går tillbaka till sin matskål och äter upp det näst godaste.. haha)
[bild]
[bild]
Han brukar ju alltid få kolla vad jag äter.. och smaka(ofta är han nöjd bara han får kolla lite, allt är inte intressant och äta hehe).