Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Bild på mig och Smilla när hon var liten. Samma bord, fönsterbräda och radiator används fortfarande flitigt.
jag har en liknande bild på min Molle RIP

Katt ligger på skrivbord bland papper med matematiska beräkningar, stängd bärbar dator, tändsticksaskar och rengöringsmedel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
FredrikR och 6 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
jag har en liknande bild på min Molle RIP

[bild]
Katten och matten på samma bild(y)

• Haha
  • Gilla
FredrikR och 5 till
  • Laddar…
Mikael_L
Grå katt sitter på en filt, ser avslappnad ut, inomhusmiljö, trägolv.
Skapa konto

En otroligt understimulerad Frasse surar på mig för att jag har spritt ut en halvmeter av det där otäcka kalla blöta vita möglet på andra sidan av ytterdörren.
Nu finns det inte längre något ställe här inne som är oprovat att småsova i.

• Gilla
  • Älska
  • Haha
FredrikR och 7 till
  • Laddar…
N
Mina småttingar vägrar också molnkräks
Närbild på en grå katts tass med rosa kuddar mot vit och grå päls.
Skapa konto

• Gilla
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
N
Mikael_L Mikael_L skrev:
Ahh, är det så alla får sin gulliga katter, de kommer i corn-flakes-paketen ... :rofl:

Eller också så kan man köra 127 km enkel resa och betala mosvarande 137st cornflakes paket per katt. Har jag hört :D.
Två katter leker med en öppnad kartonglåda på ett trägolv i ett rum.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
FredrikR och 9 till
  • Laddar…
Mikael_L
R.I.P Maui mars 2020 - mars 2023

[bild]
Det här skaver fortfarande. :cry:

Och jag är lite orolig vad Anders kommer göra med sina barn ifall de tar sönder något som är värdefullt för Anders ...

Jag har väntat ett tag på en dementi, att någon såg fel på almanackan, va tusan det var inte 1'a april ...

• Wow
  • Gilla
dicliff och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Det här skaver fortfarande. :cry:

Och jag är lite orolig vad Anders kommer göra med sina barn ifall de tar sönder något som är värdefullt för Anders ...

Jag har väntat ett tag på en dementi, att någon såg fel på almanackan, va tusan det var inte 1'a april ...
Katt gapar framför öppen resväska, leksaker och filt på golv i kök.
Skapa konto

Edit: handuken är där för annars lägger sig kräket i min väska och hårar ner kläderna

• Haha
  • Älska
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
[bild]

Edit: handuken är där för annars lägger sig kräket i min väska och hårar ner kläderna
Drick lite mindre lunch, så minskar risken för kräk.

• Haha
  • Gilla
dicliff och 6 till
  • Laddar…
N
[bild]

Kattpäls värmer bra

• Gilla
Sona2012
  • Laddar…
Mikael_L
Plötsligt händer det.
Katthuvudet som varit totalt oanvänt och ointressant i säkert ett år, vi började fundera på att hiva iväg det.
Men igår, då var det plötsligt världens bästa grej, Frasse låg i flera timmar där, i olika omgångar, igår, igår kväll, i natt och även nu.
Grå katt inne i kattleksak formad som kattansikte, vit ögon, mysigt, inne i hem.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Jiji och 7 till
  • Laddar…
Det är viktigt visa kräket var skåpet ska stå så vet de vem som bestämmer.
Det är ju precis det katten gör, när du ligger och trynar för länge eller inte är hemma och servar husets härskare;)

• Gilla
  • Älska
  • Haha
dicliff och 4 till
  • Laddar…
[bild]

Krä.. Maui lägger sig i väskan för att han inte vill att du ska vara borta från han. :heart:

"Allt för husfriden..." kallar jag den här bilden.
Storpack kattmat, kattbild, butikshyllor med varor, gula kundkorgar, avställningsyta.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
  • Haha
dicliff och 4 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Plötsligt händer det.
Katthuvudet som varit totalt oanvänt och ointressant i säkert ett år, vi började fundera på att hiva iväg det.
Men igår, då var det plötsligt världens bästa grej, Frasse låg i flera timmar där, i olika omgångar, igår, igår kväll, i natt och även nu.
Han visste att ni var på G att ta bort den, så nu när ni vet att han använder den(tror ni ja!) så kommer han inte röra den fören ni är på G att ta bort den igen ;)

• Gilla
  • Haha
dicliff och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Krä.. Maui lägger sig i väskan för att han inte vill att du ska vara borta från han. :heart:

"Allt för husfriden..." kallar jag den här bilden.
[bild]
Är det bäst pris på rusta eller har jag bara fått för mig det? Blir alltid två lådor i taget när jag handlar.

Hennke85 Hennke85 skrev:
Är det bäst pris på rusta eller har jag bara fått för mig det? Blir alltid två lådor i taget när jag handlar.
Maxi har haft nå 2 för strax under Rustas ord. eller om det är stående kampanjpris men nu hade Maxi helt tomt så. (y)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.