1 356 819 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Renoverare
· Stockholm
· 20 331 inlägg
Medlem
· Västra Götaland
· 2 575 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En otroligt understimulerad Frasse surar på mig för att jag har spritt ut en halvmeter av det där otäcka kalla blöta vita möglet på andra sidan av ytterdörren.
Nu finns det inte längre något ställe här inne som är oprovat att småsova i.
Det här skaver fortfarande.AndersMalmgren skrev:
Och jag är lite orolig vad Anders kommer göra med sina barn ifall de tar sönder något som är värdefullt för Anders ...
Jag har väntat ett tag på en dementi, att någon såg fel på almanackan, va tusan det var inte 1'a april ...
Plötsligt händer det.
Katthuvudet som varit totalt oanvänt och ointressant i säkert ett år, vi började fundera på att hiva iväg det.
Men igår, då var det plötsligt världens bästa grej, Frasse låg i flera timmar där, i olika omgångar, igår, igår kväll, i natt och även nu.
Katthuvudet som varit totalt oanvänt och ointressant i säkert ett år, vi började fundera på att hiva iväg det.
Men igår, då var det plötsligt världens bästa grej, Frasse låg i flera timmar där, i olika omgångar, igår, igår kväll, i natt och även nu.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Han visste att ni var på G att ta bort den, så nu när ni vet att han använder den(tror ni ja!) så kommer han inte röra den fören ni är på G att ta bort den igenMikael_L skrev: