Varför känns det ibland som katter har orimligt många ben? :crysmile: Grå katt som tvättar sig inomhus. Vardagsrum med TV och inredning i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Haha
  • Älska
  • Gilla
Per Eskilsson och 6 till
  • Laddar…
4774
FredrikR FredrikR skrev:
Jorå, vi hade gjort upp att Bärras bror var den som skulle flytta till oss, men när vi var hos uppfödaren gick Bärra in och la sig i buren vi hade med oss.
Och så fick det bli då Bärra var otingad. :love:
Aha. När vi var och tittade så kastade sig Pelle över mina fötter, efter att ha jagat iväg sin bror, och slickade glatt på mina tår för att sedan hoppa rakt ner i min handväska . Fia-Lotta var det dock lite annorlunda med, hon låg och såg så ensam ut i ett hörn, trots att mamman och alla syskon fanns där. Hennes klotrunda stora ögon stirrade rakt på mig och sedan hoppade hon ner i samma handväska som Pelle redan satt i. Tur att min handväska var av större modell haha

• Älska
  • Gilla
Etrompa och 5 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Dom här har flyttat in
[bild]
[bild]

Jag önskar att du startar en tråd där du postar minst en bild av dom där varje dag. Så kan vi andra kolla där det första vi gör på dagen och få en bra start!

• Älska
  • Gilla
Alfredo och 5 till
  • Laddar…
N
Säger godmorgon
Gråvit katt nosar på en människas hand, stora gula ögon, tassar med vita "vantar".
Skapa konto

Två grå kattungar sitter på någons knä, en ser uppåt. Inomhus, golvplattor, gul låda i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
Alfredo och 17 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Säger godmorgon
[bild]

[bild]
Känner igen den översta bilden... Bra mycket behagligare än varianten när de drar sig upp längs ljumskarna för att landa på magen.. Lite för effektiv " väckarklocka" vid för min del totalt fel tid....

N
S Sona2012 skrev:
Känner igen den översta bilden... Bra mycket behagligare än varianten när de drar sig upp längs ljumskarna för att landa på magen.. Lite för effektiv " väckarklocka" vid för min del totalt fel tid....

Ja den kom nog snällt upp. Det är säkert tandbyte på gång för dom tuggar på allt. Någon morgon kommer jag säkert att vakna av stiga på en katttand. Det är iaf en upplevelse som man vaknar hastigt av.

• Wow
Maria T
  • Laddar…
N Niq skrev:
Dom här har flyttat in
[bild]
[bild]
GRATTIS (y)

• Gilla
Sona2012
  • Laddar…
R.I.P Maui mars 2020 - mars 2023

Svart kontorsstol, närbild, synligt slitage på framkant, trägolv bakgrund, röd rektangel markerar skadan.
Skapa konto

• Gilla
  • Wow
dicliff och 2 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
R.I.P Maui mars 2020 - mars 2023

[bild]
Hoppas bara att du skojar???

Noramasen Noramasen skrev:
Hoppas bara att du skojar???
Det är tyvärr inget skämt. :/ Hörde något i natt som lät som katten klöste på något och när vi sprang upp för att se vad det var så såg jag detta

Stolen har nu fin sits i Bengal-mönster

• Gilla
  • Haha
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
Storsockret
Det är tyvärr inget skämt. :/ Hörde något i natt som lät som katten klöste på något och när vi sprang upp för att se vad det var så såg jag detta
Du kanske ska förtydliga att det är stolen och inte katten som heter Maui, du är trots allt på internet ;)

Stolen har nu fin sits i Bengal-mönster
…………

Idag är det fredag! Glöm inte att bjuda katten på fredagsmus! :crysmile::crysmile:

• Haha
  • Wow
  • Gilla
Igen och 3 till
  • Laddar…
Storsockret Storsockret skrev:
Du kanske ska förtydliga att det är stolen och inte katten som heter Maui, du är trots allt på internet ;)
Men...men...det ÄR ju katten som heter Maui. Eller hette.. ? :thinking:

Storsockret
MariaiÖstergötland MariaiÖstergötland skrev:
Men...men...det ÄR ju katten som heter Maui. Eller hette.. ? :thinking:
eller både och, för nog tycker jag stolen ser ut som en Maui också :thinking::rofl: men det kanske bara var önsketänkande

nåja, inte skulle väl Anders göra en stolsits av katten, en dyr maträtt ligger nog närmare till hands :)

• Haha
MariaiÖstergötland och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.