Mikael_L
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Sambon har någon teori om att vårt sätt att sova inte är naturligt för katten och att denna blir orolig :)
Så är det ju förstås, vi är ju galna och är vakna på dagarna och sover när det är som mest spännande på nätterna.
Men de flesta katter accepterar ju dock tjänstefolkets konstiga vanor. :crysmile:

• Gilla
Sona2012
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Så är det ju förstås, vi är ju galna och är vakna på dagarna och sover när det är som mest spännande på nätterna.
Men de flesta katter accepterar ju dock tjänstefolkets konstiga vanor. :crysmile:
Han tycker dock inte det är märkligt jag är uppe när han sover. Borde fan gå och störa han var 5 minut när han sover

• Haha
Per Eskilsson och 5 till
  • Laddar…
Alla som (oftast) gillar katter...
Vår "kära" gammelkatt som gillar att ligga så här

En katt med röd halsband sitter på trägolv inomhus, döljd bakom växt, i solljus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

under min älsklingsväxt monstermonsteran

Stor monstera växt inomhus, trägolv, vit vägg, spegling, del av möbel.
Skapa konto

har förvandlat delar av den till detta

Inomhusväxt med skadade blad på trägolv nära vit vägg. Solljus, lövbitar på marken.
Skapa konto

Jäkla katt, men är ju bara ett blad som den producerar ett 10-tal av varje år, men börjar hon klättra i den vete katten:cool:

• Gilla
  • Älska
Per Eskilsson och 6 till
  • Laddar…
Mikael_L
Han tycker dock inte det är märkligt jag är uppe när han sover. Borde fan gå och störa han var 5 minut när han sover
Hmmm.
Jag tror att du har missförstått din roll i den här relationen ... :thinking:
:cool:

• Haha
AndersMalmgren
  • Laddar…
mikethebik mikethebik skrev:
Alla som (oftast) gillar katter...
Vår "kära" gammelkatt som gillar att ligga så här

[bild]

under min älsklingsväxt monstermonsteran

[bild]

har förvandlat delar av den till detta

[bild]

Jäkla katt, men är ju bara ett blad som den producerar ett 10-tal av varje år, men börjar hon klättra i den vete katten:cool:
Den var ju för tät nertill. Beskärning kallas det. ;)

• Haha
  • Gilla
Igen och 3 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Hmmm.
Jag tror att du har missförstått din roll i den här relationen ... :thinking:
:cool:
Eller hur! Malmgren lever i tron att det är han som är chef bara för att han är egen företagare.:lying:

• Haha
  • Gilla
Igen och 2 till
  • Laddar…
Gör det så kan ditt samtalsämne på party vara att du har fler stygn än Börje Salming hade.!,!! Anledningen kanske inte imponerar lika mycket på sällskapet......De tycker nog inte riktigt klor på 3-4 kg tamkatt är jämförbart med skridskoskena på 95 kg flåbuse i NHL( reservation för storleken på katten)

• Haha
dicliff
  • Laddar…
Det är viktigt visa kräket var skåpet ska stå så vet de vem som bestämmer. Tyvärr betyder ju det att någon annan i familjen får bli kattens slagpåse :crysmile:

• Haha
dicliff
  • Laddar…
Jäkla kattskrälle.. helt plötsligt dissar han matsorter/märken av blötfoder som han ätit i flera år! :oops: Behagar knappt lukta på det (oavsett vilket kött det är).

Får mata djuren ute ist, känns som slöseri att lägga upp det till Nisse iaf.

Smörar o tigger som en liten solstråle gör han.. och jag bjuder (el visar min mat) som han inte eg är så intresserad av..

Inte så att han magrar direkt, torrfoder äter han lite av, sen jagar han säkert ute (även om vi fick sätta fälla inne!)..

Bara lite surt när man köper mat de brukar tycka om.. men som helt plötsligt inte passar (de är inte helt billiga ändå).. har alltid köpt varierat i såser, gelé, märken osv.

Nu är det väl kattmånad oxå.. så då brukar han bli lite knasig.

• Gilla
Igen och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
Det är viktigt visa kräket var skåpet ska stå så vet de vem som bestämmer. Tyvärr betyder ju det att någon annan i familjen får bli kattens slagpåse :crysmile:
Quod erat demonstrandum... ;) :p

Inget mot brittens KBT-kompis... Husets härskarinna!

Naken katt i kartong sticker ut tungan. Inomhus, mot vit dörr, tapet, knappt synlig.
Skapa konto

Husets människor monterar ostmackor, tackar tackarrrr!

• Gilla
  • Haha
  • Älska
Myckling och 10 till
  • Laddar…
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Mina kissar brottas:
[länk]
Bra grepp där på slutet! Huvudsparken :rofl:

• Haha
HOBBY ARCHITECT
  • Laddar…
Jumos Jumos skrev:
[bild]

Ikväll verkar det vara lite väl varmt vid det andra tv-spelet :crysmile:
Har ni provat att klä på dem? Jag hade en siames som älskade stickade tröjor.

Igen Igen skrev:
Har ni provat att klä på dem? Jag hade en siames som älskade stickade tröjor.
Vi har varsin stickad tröja åt dem, främst för att klä på dem om de måste till veterinären under höst/vinter. 2 av dem tycker att det är rätt najs att vara påklädd, 1 tycker att det är helt okej och han på bilden ser det som en rejäl kränkning :D

• Gilla
Igen och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.