1 356 840 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Så är det ju förstås, vi är ju galna och är vakna på dagarna och sover när det är som mest spännande på nätterna.AndersMalmgren skrev:
Men de flesta katter accepterar ju dock tjänstefolkets konstiga vanor.
Renoverare
· Stockholm
· 20 336 inlägg
Han tycker dock inte det är märkligt jag är uppe när han sover. Borde fan gå och störa han var 5 minut när han soverMikael_L skrev:
Alla som (oftast) gillar katter...
Vår "kära" gammelkatt som gillar att ligga så här
under min älsklingsväxt monstermonsteran
har förvandlat delar av den till detta
Jäkla katt, men är ju bara ett blad som den producerar ett 10-tal av varje år, men börjar hon klättra i den vete katten
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Jäkla katt, men är ju bara ett blad som den producerar ett 10-tal av varje år, men börjar hon klättra i den vete katten
Den var ju för tät nertill. Beskärning kallas det.mikethebik skrev:
Alla som (oftast) gillar katter...
[bild]
[bild]
[bild]
Jäkla katt, men är ju bara ett blad som den producerar ett 10-tal av varje år, men börjar hon klättra i den vete katten![]()
Gör det så kan ditt samtalsämne på party vara att du har fler stygn än Börje Salming hade.!,!! Anledningen kanske inte imponerar lika mycket på sällskapet......De tycker nog inte riktigt klor på 3-4 kg tamkatt är jämförbart med skridskoskena på 95 kg flåbuse i NHL( reservation för storleken på katten)AndersMalmgren skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 20 336 inlägg
Det är viktigt visa kräket var skåpet ska stå så vet de vem som bestämmer. Tyvärr betyder ju det att någon annan i familjen får bli kattens slagpåse 
Jäkla kattskrälle.. helt plötsligt dissar han matsorter/märken av blötfoder som han ätit i flera år!
Behagar knappt lukta på det (oavsett vilket kött det är).
Får mata djuren ute ist, känns som slöseri att lägga upp det till Nisse iaf.
Smörar o tigger som en liten solstråle gör han.. och jag bjuder (el visar min mat) som han inte eg är så intresserad av..
Inte så att han magrar direkt, torrfoder äter han lite av, sen jagar han säkert ute (även om vi fick sätta fälla inne!)..
Bara lite surt när man köper mat de brukar tycka om.. men som helt plötsligt inte passar (de är inte helt billiga ändå).. har alltid köpt varierat i såser, gelé, märken osv.
Nu är det väl kattmånad oxå.. så då brukar han bli lite knasig.
Får mata djuren ute ist, känns som slöseri att lägga upp det till Nisse iaf.
Smörar o tigger som en liten solstråle gör han.. och jag bjuder (el visar min mat) som han inte eg är så intresserad av..
Inte så att han magrar direkt, torrfoder äter han lite av, sen jagar han säkert ute (även om vi fick sätta fälla inne!)..
Bara lite surt när man köper mat de brukar tycka om.. men som helt plötsligt inte passar (de är inte helt billiga ändå).. har alltid köpt varierat i såser, gelé, märken osv.
Nu är det väl kattmånad oxå.. så då brukar han bli lite knasig.
Vi har varsin stickad tröja åt dem, främst för att klä på dem om de måste till veterinären under höst/vinter. 2 av dem tycker att det är rätt najs att vara påklädd, 1 tycker att det är helt okej och han på bilden ser det som en rejäl kränkningIgen skrev: