1 303 317 läst ·
14 592 svar
1303k läst
14,6k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Renoverare
· Stockholm
· 19 578 inlägg
Mitt bästa trappsällskap fick änglavingar.. men jag har någon ny som bestämt börjar försöka fylla ut platsen!
han är inte riktigt lika duktig på att sjunga/yla (än).. men han spinner o dreglar bättre än hunden.. 
Mysa är de (var) lika duktiga på när de vill!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Mysa är de (var) lika duktiga på när de vill!
Om ni har takfönster så rekommenderar jag verkligen att ställa ett katträd vid det. När Yoda är pipig och rastlös så brukar jag sätta honom på det på vinden - han blir supernöjd. Sitter där och skriker på fåglar, fjärilar och grannar.
Zorro är lite mer harmonisk av sig och har inget behov av sånt... sover bara.
Logga in
Skapa konto
Zorro är lite mer harmonisk av sig och har inget behov av sånt... sover bara.
Logga in
Skapa konto
Jag har också märkt att de första åren på ett nytt ställe används till att provsova/provslappa på exakt varje ställe som katten på något sätt ryms på, eller i.MariaiÖstergötland skrev:
Och en ny sak som hamnat på golvet måste för det mesta provas direkt, bara för att ...
Det är ju det här som är så ljuvligt med katter. Hundar kollar väl mest vad som kan ätas. Icke ätbart=icke intressant.Mikael_L skrev:
Renoverare
· Stockholm
· 19 578 inlägg
Nissse förstår verkligen inte det där med kartonger .. än!FredrikR skrev:
Har försökt lägga godis i dem och leksaker.. och prassla lite med dem så de inte är så "läskiga".. har nu efter många år lyckats få honom att hoppa ner i en stor öppen kartong för att ta sitt favoritgodis.. men han är snabbt ur sen igen! (går inte dit självmant.. då går han runt)