1 356 738 läst ·
15 273 svar
1357k läst
15,3k svar
Alla som gillar katter - räck upp en hand!
Jag tror att facebook (och kanske flera andra) kommer att gå under pga detta AI-genererade innehåll.
Själv är jag i princip ingen facebook-användare, jag har bara registrerat en profil för att kunna använda marketplace.
En helt tom profil, ingen personlig information.
Nu har FB blockat mig, av någon helt okänd orsak, jag får för mig att de menar att problemet är att jag hade gjort en "köpes-annons", i en grupp som var avsedd för "säljes-bytes-köpes".
Men vet ni, jag skiter 100% i FB nu, och ännu mer när de nu skickar upp någon ruta rakt i nyllet på en ifall man råkar följa en länk som man inte hann se ledde till FB.
Och innan detta sista så hade jag hunnit upptäcka att FB är totalt fullt av AI-genererat material, dvs användarna har börjat lämna skiten, så den fylls med icke mänskligt innehåll istället, vilket inte intresserar mig speciellt.
Själv är jag i princip ingen facebook-användare, jag har bara registrerat en profil för att kunna använda marketplace.
En helt tom profil, ingen personlig information.
Nu har FB blockat mig, av någon helt okänd orsak, jag får för mig att de menar att problemet är att jag hade gjort en "köpes-annons", i en grupp som var avsedd för "säljes-bytes-köpes".
Men vet ni, jag skiter 100% i FB nu, och ännu mer när de nu skickar upp någon ruta rakt i nyllet på en ifall man råkar följa en länk som man inte hann se ledde till FB.
Och innan detta sista så hade jag hunnit upptäcka att FB är totalt fullt av AI-genererat material, dvs användarna har börjat lämna skiten, så den fylls med icke mänskligt innehåll istället, vilket inte intresserar mig speciellt.
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 470 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 470 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Hampus igår..Han lämnade musen och gick in. Jag tror att skatan tog den, för senare var den borta
Han har lärt sig att jag ställer ut mat till Hamp ibland, så han kollar ngra gg varje dag, och aktiverar kattklockan samtidigt...😠
Administrator
· Skåne
· 8 670 inlägg
Vilket äventyr. Vad tyckte lillkatten?
Här hade en av mina lämnat den framför toastolen i helgen, så jag satte hela foten på den. Föredrar när dom lämnar sitt byte utomhusK Kakelugnen566 skrev:
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 470 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 470 inlägg
Lördagen började så här.
Maui bäddade ner sig när vi gick ner och åt frukost. 😻
Lagomt till eftermiddagskaffet blev det bus, Bärra var anstiftare...
Maui ger sken av att må rätt bra, för att inte säga väldigt bra. Var på återbesök hos veterinären i Falun idag, fick beröm för uppförande och var väldigt duktig under bilresan. Inväntar provsvar nu. 😻
Maui bäddade ner sig när vi gick ner och åt frukost. 😻
Logga in
Skapa konto
Lagomt till eftermiddagskaffet blev det bus, Bärra var anstiftare...
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Maui ger sken av att må rätt bra, för att inte säga väldigt bra. Var på återbesök hos veterinären i Falun idag, fick beröm för uppförande och var väldigt duktig under bilresan. Inväntar provsvar nu. 😻
Vadå 17 grader och solsken ute?
Löjligt matte, du får allt gå ut själv... jag föredrar att ligga på sofflocket!
.. i min enfald trodde jag han skulle uppskatta att gå ut en sväng nu när det var fint väder (och inte blåste storm). Men ack så fel jag hade.. jag fick minsann gå ut själv.
Löjligt matte, du får allt gå ut själv... jag föredrar att ligga på sofflocket!
Logga in
Skapa konto
.. i min enfald trodde jag han skulle uppskatta att gå ut en sväng nu när det var fint väder (och inte blåste storm). Men ack så fel jag hade.. jag fick minsann gå ut själv.