U Ucklahoma skrev:
Uppdatering!

Idag på morgonen ringer dom från Postmord och undrar om jag är hemma och kan ta emot kyl och frys.
Frun var hemma och det kom en liten lastbil och levererade båda skåpen, inga skador och väl packade.

Packar upp, monterar handtag och tar bort allt skräp som håller hyllor och lådor.
[bild][bild]
Kvalitetskänslan känns som dom flesta nya kylskåp jag har känt på, handtagen är i metall.
Bra belysning inne i skåpen.

Platsen inne i skåpen känns mindre än dom gamla electroluxskåpen.

[bild]

Det saknades svenska bruksanvisningar till skåpen, trodde det var ett krav. Får se vad kundtjänst säger.

Fortsättning följer…
Halloj! Hur har dessa fungerat för dig, de var väldigt billiga i inköp!

Mina Samsung som jag har stående hemma har börjat väsnas en hel del - Speciellt kylskåpet... Oklart om denna typ som jag hittade hos "Harald Nyborg" går loss på en helt okej slant kommer ge mig den tysthet jag söker.

Oklart om jag bara har otur, eller får måndagsex eller bara känslig för oljuden men låter gör dom... Blir aldrig tyst av nuvarande kylskåp... Då har man haft grejerna ståendes i 2 år bara.... Läser man Samsungs egna manualer så är det numera okej för dessa kyl/frys att väsnas bäst dom vill...

N Nucky skrev:
Halloj! Hur har dessa fungerat för dig, de var väldigt billiga i inköp!

Mina Samsung som jag har stående hemma har börjat väsnas en hel del - Speciellt kylskåpet... Oklart om denna typ som jag hittade hos "Harald Nyborg" går loss på en helt okej slant kommer ge mig den tysthet jag söker.

Oklart om jag bara har otur, eller får måndagsex eller bara känslig för oljuden men låter gör dom... Blir aldrig tyst av nuvarande kylskåp... Då har man haft grejerna ståendes i 2 år bara.... Läser man Samsungs egna manualer så är det numera okej för dessa kyl/frys att väsnas bäst dom vill...
Dom har fungerat väldigt bra hittills,
Det tog lite tid och några mail till kundservice innan dom skickade bruksanvisningar på svenska men idag kom den sista.
Man hör dom emellanåt, men jag är inte så känslig för sånt ljud. Mina kylmöbler står med täcksidor på sidorna så det dämpar nog en del ljud.
Om dom håller så är jag nöjd och skulle nog köpa dom igen.

Så, då fyller mina billiga kylmöbler 1 år.
Är jag nöjd? Ja än så länge fungerar allt som det ska, ingenting har spruckit eller gått sönder i inredningen.
Även om jag inte aktivt letar efter liknande så har jag ännu inte sett några till liknande eller bättre pris.
Fortsättning följer…

• Gilla
Nucky
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.