9 079 läst ·
24 svar
9k läst
24 svar
Aldrig mer Elfynd.se!
Jag kommer inte ihåg, det var våren 2014 tror jag, butiken i Bäckebol hade precis öppnat och hade erbjudanden.electroluxaren skrev:
Jag har sålt kåken för några år sedan.
https://www.mynewsdesk.com/se/elong...iges-stoersta-vitvarubutik-i-baeckebol-928971
Dessa ser misstänkt lika ut, med display och allt men jag betalade nog inte mer än 7000 då.
https://www.elon.se/elvita-cks5185v-cfs5185v
elvita är kinesiskt och inte många vill röra dessa då förstår jag dröjesmåletD Dilato skrev:
Har handlat några grejer från elfynd och tycker nog att man kan göra bra kap där. Senast denna kyl/frys att ha i stugan. LNC7ME34W1. Skulle vara skada på förpackning men kunde inte hitta spår av någon skada alls. Fick den för 4k. Skulle nog inte ta det så hårt om man var tvungen att returnera nåt trasigt eller vänta på rep. Kommer liksom med i paketet när man handlar på dessa ställen.
Nästan halva priset! undras varför? stulet...Kretikos skrev:
Har handlat några grejer från elfynd och tycker nog att man kan göra bra kap där. Senast denna kyl/frys att ha i stugan. LNC7ME34W1. Skulle vara skada på förpackning men kunde inte hitta spår av någon skada alls. Fick den för 4k. Skulle nog inte ta det så hårt om man var tvungen att returnera nåt trasigt eller vänta på rep. Kommer liksom med i paketet när man handlar på dessa ställen.
Bästa svaret
Jag tycker att ni är alldeles för hårda mot TS, köper man från en butik tycker jag att man ska förvänta sig att det fungerar således butiken inte säljer skrot.
Om 1000kr i kompensation är högt eller lågt beror på vad @LadyBug74 har betalat för produkten så att klanka ner på hen över besvikelsen över summan är ogrundad.
Tillägger även att jag inte handlar elektronik från returhuset då de inte hanterar serviceärenden lika bra som tex elgiganten, MM eller netonnet. Elfynd har jag aldrig hört talas om.
Om 1000kr i kompensation är högt eller lågt beror på vad @LadyBug74 har betalat för produkten så att klanka ner på hen över besvikelsen över summan är ogrundad.
Tillägger även att jag inte handlar elektronik från returhuset då de inte hanterar serviceärenden lika bra som tex elgiganten, MM eller netonnet. Elfynd har jag aldrig hört talas om.
Kashew skrev:
Jag tycker att ni är alldeles för hårda mot TS, köper man från en butik tycker jag att man ska förvänta sig att det fungerar således butiken inte säljer skrot.
Om 1000kr i kompensation är högt eller lågt beror på vad @LadyBug74 har betalat för produkten så att klanka ner på hen över besvikelsen över summan är ogrundad.
Tillägger även att jag inte handlar elektronik från returhuset då de inte hanterar serviceärenden lika bra som tex elgiganten, MM eller netonnet. Elfynd har jag aldrig hört talas om.
Tack för det Kashew!
Fick du verkligen "bästa svaret" för att du var den enda som visade medlidande för TS?Kashew skrev:
Jag tycker att ni är alldeles för hårda mot TS, köper man från en butik tycker jag att man ska förvänta sig att det fungerar således butiken inte säljer skrot.
Om 1000kr i kompensation är högt eller lågt beror på vad @LadyBug74 har betalat för produkten så att klanka ner på hen över besvikelsen över summan är ogrundad.
Tillägger även att jag inte handlar elektronik från returhuset då de inte hanterar serviceärenden lika bra som tex elgiganten, MM eller netonnet. Elfynd har jag aldrig hört talas om.
Då måsten man verkligen fundera på målsättningen med tråden?
Klicka här för att svara