Hej jag håller på att renovera hemma och lägger golv i lilla sovrummet. Men har lite funderingar på hur man ska lägga plasten vid dörren. Är det något som vet hur det ska ligga vid en dörröppning?
 
Puffar tråden, har samma fundering. Ångspärr/diffussionsspärr ska ju läggas enligt "kragprincipen" så att plasten går upp en bit på väggen, men hur gör man då när man kommer fram till en dörröppning eller om rummet ändrar form?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.