Min granne kom och frågade när föreningen (BRF) skulle byta ut kyl och frys.
Jag förklarade då att föreningen inte äger kyl o frys, och de får han byta själv.
Jag frågade även om han hade nått problem med kylen eller frysen "Nä, de funkar bra"
28 år gamla Electrolux !!!
Jag förklarade då att föreningen inte äger kyl o frys, och de får han byta själv.
Jag frågade även om han hade nått problem med kylen eller frysen "Nä, de funkar bra"
28 år gamla Electrolux !!!
Klicka här för att svara
