Hej.
Vi har fått en hel del alarm som jag undrar över. Se bilder. Jag ser även att rumsnamnen försvunnit. Tidigare hette de vardagsrum, kök, Wc etc. Nu Rum 01.02 etc.
har ni några tankar ni kan dela med er av? Kan jag göra något själv eller ska jag felanmälan? Systemet är installerat hösten 2018 i nybyggt hus.
Säg till om jag missat något.
// Roger
Vi har fått en hel del alarm som jag undrar över. Se bilder. Jag ser även att rumsnamnen försvunnit. Tidigare hette de vardagsrum, kök, Wc etc. Nu Rum 01.02 etc.
har ni några tankar ni kan dela med er av? Kan jag göra något själv eller ska jag felanmälan? Systemet är installerat hösten 2018 i nybyggt hus.
Säg till om jag missat något.
// Roger
Hej!
Hittade din tråd när jag sökte efter felkoder.
Har det löst sig för dig? Jag har själv problem med just ”therm saknas”. Nu hittar jag inte hur jag aktiverar den igen. Jag har bytt batteri.
Hittade din tråd när jag sökte efter felkoder.
Har det löst sig för dig? Jag har själv problem med just ”therm saknas”. Nu hittar jag inte hur jag aktiverar den igen. Jag har bytt batteri.
hej! Japp! Jag minns inte exakt vad det var nu. Men jag fick hjälp av Uponor direkt. Dom mejlande över uppdateringar och instruktioner. Sen dess har allt funkat.E Erik Jardeby skrev:
Ok. Tack för hjälpen. Jag tar kontakt med uponor.
Klicka här för att svara




