5 036 läst ·
17 svar
5k läst
17 svar
Akuthjälp med IKEA-kök. Saknas det väggskåp?
richardtenggren skrev:
N Niklas_NiKeMaN skrev:Hej! Håller på att montera ihop mitt nya IKEA Bodbyn kök. Jag är egentligen ganska nöjd med hur det kommer att bli - men båda mina två vänner som hjälper mig med detta projektet tyckte idag när alla stommar är på plats att det "saknas" väggskåp. Att utrymmet till höger och vänster om fläkten är för stort. Och visst är det luftigt... Men hur sjutton ska jag göra? Hänga dit ett 40cm väggskåp på var sida får plats - men då blir det bara 2cm mellan fläkten och täckskivorna på skåpen. [bild][bild]
Jag håller med om att det är snyggare med luft runt fläkten. Det ger ett inklämt och trångt intryck med för många skåp. Och ångrar ni er kan ni ju alltid sätta dit skåp i efterhandN Niklas_NiKeMaN skrev:Hej! Håller på att montera ihop mitt nya IKEA Bodbyn kök. Jag är egentligen ganska nöjd med hur det kommer att bli - men båda mina två vänner som hjälper mig med detta projektet tyckte idag när alla stommar är på plats att det "saknas" väggskåp. Att utrymmet till höger och vänster om fläkten är för stort. Och visst är det luftigt... Men hur sjutton ska jag göra? Hänga dit ett 40cm väggskåp på var sida får plats - men då blir det bara 2cm mellan fläkten och täckskivorna på skåpen. [bild][bild]
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden