Jag hade en lägenhet som skulle gjorts om, men vi sålde innan vi kom dit. Där var planen att ha luftigt runt fläkten men sätta ett armeringsnät för att hänga redskap i.

Om du inte har behov av den extra förvaringen så behåll som du har nu. Är luftigt och fint! :)

richardtenggren richardtenggren skrev:
Nej, sansa dig nu! :D
Dina vänner har säkert alla möbler längs väggarna också, då behöver du inte lyssna på dem ;)

Fläkten kommer se inklämd ut om du lyder dina vänner! :surprised:
N Niklas_NiKeMaN skrev:
Hej! Håller på att montera ihop mitt nya IKEA Bodbyn kök. Jag är egentligen ganska nöjd med hur det kommer att bli - men båda mina två vänner som hjälper mig med detta projektet tyckte idag när alla stommar är på plats att det "saknas" väggskåp. Att utrymmet till höger och vänster om fläkten är för stort. Och visst är det luftigt... Men hur sjutton ska jag göra? Hänga dit ett 40cm väggskåp på var sida får plats - men då blir det bara 2cm mellan fläkten och täckskivorna på skåpen. [bild][bild]
N Niklas_NiKeMaN skrev:
Hej! Håller på att montera ihop mitt nya IKEA Bodbyn kök. Jag är egentligen ganska nöjd med hur det kommer att bli - men båda mina två vänner som hjälper mig med detta projektet tyckte idag när alla stommar är på plats att det "saknas" väggskåp. Att utrymmet till höger och vänster om fläkten är för stort. Och visst är det luftigt... Men hur sjutton ska jag göra? Hänga dit ett 40cm väggskåp på var sida får plats - men då blir det bara 2cm mellan fläkten och täckskivorna på skåpen. [bild][bild]
Jag håller med om att det är snyggare med luft runt fläkten. Det ger ett inklämt och trångt intryck med för många skåp. Och ångrar ni er kan ni ju alltid sätta dit skåp i efterhand:)

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.