1 926 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Akut släpvagn problem
Har besiktning imorgon och märkte att bromsarna jävlas. Har ställt in dom tidigare i höst och nu när jag släpper handbromsen så far inte vajrarna tillbaka, man får dra till lite i respektive vajer så släpper bromsen. Kan de vara fruset bara? Och vad fan gör jag åt det till imorgon, får ju inte in den i något garage över natten :/
tänker inte vara sån... Men kolla om det inte finns tid lite längre fram utifall att...A Antong skrev:Har besiktning imorgon och märkte att bromsarna jävlas. Har ställt in dom tidigare i höst och nu när jag släpper handbromsen så far inte vajrarna tillbaka, man får dra till lite i respektive vajer så släpper bromsen. Kan de vara fruset bara? Och vad fan gör jag åt det till imorgon, får ju inte in den i något garage över natten :/
Och kolla om du kan få tag på vajrarna...
byt lite snabbt under en dag...
Och ställ vagnen på drop in i värsta fall..
Annars så är det smörja och röra fram och tillbaka... i en evighet
Klicka här för att svara