Hej!
Är sugen på att sätta ek-akustikpanel på en liten vägg.
Finns mycket bilder på själva panelen men är det någon med erfarenhet av att använt avslutningslist?
Vår vägg slutar i intet sas så måste använda en avslutningslist för att man inte skall se ljuddämpningen från sidan sas.
Hade det varit en vanlig vägg i ett fyrkantigt rum tex så hade man ju inte behövt avslutningslist...
Eller har någon löst det på annat sätt? Fibrotech som tex Bauhaus säljer har problem med sina avslutningslister och finns inte tillgängliga...
Tack på förhand!