1 213 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
åkgräsklippare problem !!!
Hej har en b&s motor som startar men när den väl är igång så går den på låga varav vet vad ja ska göra tror det är förgasaren men är det någon som har något tips om vad jag ska göra. Om inget fungerar så är det väl bara att byta förgasare men vill helst inte detta.
men det konstiga är innnan så gick den helt perfekt. behöver hjälp nu tack på för hand mvh ERIK
men det konstiga är innnan så gick den helt perfekt. behöver hjälp nu tack på för hand mvh ERIK
Du kanske har råkat ut för samma sak som jag gjorde:
http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/121328-koera-graesklipparen-pa-sprit.html
http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/121328-koera-graesklipparen-pa-sprit.html
Klicka här för att svara