Hej har en b&s motor som startar men när den väl är igång så går den på låga varav vet vad ja ska göra tror det är förgasaren men är det någon som har något tips om vad jag ska göra. Om inget fungerar så är det väl bara att byta förgasare men vill helst inte detta.
men det konstiga är innnan så gick den helt perfekt. behöver hjälp nu tack på för hand mvh ERIK:)
 
Tendstift er skifta og luftfilter renset? Ofte best å starte med det enkle.....
 
tändstift är bytt men ja har inget luft filter alls. :)
 
kan det vara munstycket för det är helt rundat typ kan lägga in en bild på det senare
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.