Har i några år kört en Husqvarna rider 13 och tyckte det var en jäkla mikromaskin som valde att slå in "häcken" i allt möjligt när man skulle köra där det var tight. Bytte därför ut den mot en Stiga Park Prestige 4 wd med 105 klippaggregat och jag kan bara säga att det är som natt och dag. Känns verkligen som en fullvuxen maskin, jämfört med en leksak faktiskt. Enda nackdelen är att de blir rejält dyra. Dock ska erkännas att grannens Husqvarna 4wd är fullständigt chanslös på alla fronter när vi jämför. Inte nog med att de är dyrare, de klipper smalare, maskinen orkar mindre och man sitter klart sämre om man inte är dvärg. Det är vi båda överens om och han ångrar bittert att han inte köpte en likadan Stiga som mig numera.
Just my 2 cents.
Mvh Rob