Hej vi vill bygga ägir. Är det någon som har möjlighet att skicka bilder - invändigt + altan.
Det skulle vara väldigt tacksamt, vill hitta all insperation vi kan få .
Är såå sugna på att bygga. Ni får även dela med er av er erfarenhet som ni fått, nackdelar som fördelar.

MVh Peter och tess
 
Redigerat:
Är det någon som vill dela med sig ?????
 
Tackar och bockar !!!

Mvh Tess peter
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.