Du behöver inte kontakta någon annan än firman du köpte fordonet av.
Skicka ett rek brev där du skriver att du vill ha papper på ditt fordon och bifoga kopia på kvittot. Formuleringen får du klura ut själv.
 
Det verkar som om det löser sig.......kanske.
Efter en hel del efterforskningar fick jag tag på förre ägaren.
Han hade varit på långresa till USA och inte kunnat leverera papprena till handlaren förrän idag.
Jag kollar FORDONSregistret om nån dag igen.....

Vad det är för nåt??? Inte en båt, Muhahhaahha..... :)
 
Nej, att det inte är en båt har vi räknat ut, dels för att de inte registreras i fordonsregistret, dels för att det är tunt med båtar i Härjedalen.

Skotrar däremot...
 
timmelstad skrev:
Skotrar däremot...
Nu blir min endurohoj besviken men.......du har rätt :D
I Härjedalen går det ju tretton skotrar på dussinet;)
 
bax skrev:
Nu blir min endurohoj besviken men.......du har rätt :D
I Härjedalen går det ju tretton skotrar på dussinet;)
:cool:

Jag må bo och själv komma från Stockholm, men jag har minsann gott om släktband uppåt i landet :D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.