Vi ska bygga hus och jag undrar om det funkar att ha en enorm affisch som täcker en hel vägg i badrummet, med en glas skiva över utan att fukt och skit ska hamna emellan. Eller finns det något annat sätt? ??? ??? ??? Det kanske är omöjligt? :-/

Skulle väl vara att lacka den i flera lager vattenbaserad halvblank lack. Lösningsmedelsbaserad lack kommer troligtvis att lösa upp trycket, men det går att testa på en bit med lacknafta.

På restaurangen Joe Farelli i Göteborg har dom bild på Mussolini och Stalin (tror jag), i pissoaren....

Inget är omöjligt! ;D

OLHA skrev:
På restaurangen Joe Farelli i Göteborg har dom bild på Mussolini och Stalin (tror jag), i pissoaren....
Har de placerat dem bakom rännan månne.....

Nope, I rännan! ;D

När jag var inblandad i restaurang ett tag tittade vi på olika sätt att minska söleri och smuts i bl a toaletter vilket är ett generalproblem, (Handdukstorkar är kanon!). Då kunde man få pissoarer och toastolar med "flugor" i, så att grabbarna kunde sikta rätt! ;)

En av säljarna snackade om (eller om jag läste om det) att det finns pissoarer med någon form av belysning i, så där strålen träffar, lyser det upp. Han rekommenderade inte den pga alla som ville skriva sitt namn... ;D Får väl hoppas det var rätt handstil då! ;D Fanns också pissoarer som körde något psykedeliskt ljusspel....

Tro mig, det finns hur mkt sådant som helst....! ;D

Någon annan som har en tanke om detta? ::)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.