Ser ut som aeg har kommit med en sänksåg. Eller är det mina ögon som sviker mig :)
Om man tittar i Bauhuse senaste kampanjblad på sidan 10. Så har dom en verktygs bock.
Och tittar man i tidningen så ser det ut som han står med en orange sänksåg.
Lite svårare att se i nätupplagan.
 
K
Han håller faktiskt tummen precis som jag gör på min makita sänksåg för att släppa spärren för att sänka.
 
Nu såg jag bilden du menade, och jag håller med.
Det ser ju ut som en sänksåg med aeg loggan på sidan.
 
Söker man på tauchsäge får man upp några andra varumärken med. Börjar bli lite mer plånboksvänliga alternativ efter patentsläppet.
Men hittar ingen AEG... ännu
 
Trevligt att det kommer fler, och förhoppningsvis så får fler råd med denna underbara tingest...
 
Jag gillar aeg, men just en sänksåg känner jag inget sug efter.
Den är väääääldigt långt ner på vill-ha listan.
 
Kan inte uttala mig om aeg, men sänksågen jag har är nog en av värdens mest användbara och underbara verktyg.....
Jag är kär ;)
 
Nej men AEG har varit helt ok, de saker jag använt, fast det är rätt gamla saker iofs. Det ser i alla fall ut som en sänksåg!
 
Hur är det nu med korsägandet när det kommer till AEG elverktyg?
Atlas Copco sålde väl milwaukee o AEG powertools men till vem och hur ser det ut idag?
 
Så var det, Mao inte heller någon re-branded variant från något systerbolag.

Btw, är det bara jag som tycker att AEG sk arbetsbord ser lite rangligt ut för att kapa dörrar...... Själv brukar jag köra med två enkla bockar...
 
Han sågar ju dessutom åt fel håll, såhär är det ju man gör:
 
  • WP_000014.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Det där arbetsbordet verkade rejält robust när jag ryckte lite i det på bauhaus häromdagen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.