Ser ut som aeg har kommit med en sänksåg. Eller är det mina ögon som sviker mig 
Om man tittar i Bauhuse senaste kampanjblad på sidan 10. Så har dom en verktygs bock.
Och tittar man i tidningen så ser det ut som han står med en orange sänksåg.
Lite svårare att se i nätupplagan.
Om man tittar i Bauhuse senaste kampanjblad på sidan 10. Så har dom en verktygs bock.
Och tittar man i tidningen så ser det ut som han står med en orange sänksåg.
Lite svårare att se i nätupplagan.
På aeg:s hemsida finns en "universalsåg" som heter MBS 30 Turbo, kan det vara den du menar?
http://www.aeg-powertools.se/product/detail/tr%C3%A4bearbetning/universals%C3%A5g/mbs-30-turbo-mbs30turbo
http://www.aeg-powertools.se/product/detail/tr%C3%A4bearbetning/universals%C3%A5g/mbs-30-turbo-mbs30turbo
tror inte det är den, men hitta en bättre bild på den.
http://www.bauhaus.se/aeg-au-1000-arbetsbank.html
titta på bild två. Vad tror ni?
http://www.bauhaus.se/aeg-au-1000-arbetsbank.html
titta på bild två. Vad tror ni?
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Nej men AEG har varit helt ok, de saker jag använt, fast det är rätt gamla saker iofs. Det ser i alla fall ut som en sänksåg!
TTI Industries äger båda varumärkena idag. http://www.ttigroup.com/en/our_brands
Så var det, Mao inte heller någon re-branded variant från något systerbolag.
Btw, är det bara jag som tycker att AEG sk arbetsbord ser lite rangligt ut för att kapa dörrar...... Själv brukar jag köra med två enkla bockar...
Btw, är det bara jag som tycker att AEG sk arbetsbord ser lite rangligt ut för att kapa dörrar...... Själv brukar jag köra med två enkla bockar...
Klicka här för att svara
