2 741 läst ·
10 svar
3k läst
10 svar
AEG multimaskin!
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
fick ett nyhets brev ifrån louistools och dom har tydligen en ny sorts AEG multimaskin! ser mycket intressant ut
kan det vara en Gop killer tro?
http://www.louistools.de/catalog/pr...m_term=20101020&utm_campaign=Newsletter_57496
http://www.youtube.com/watch?v=kv9ero81dus&feature=player_embedded
http://www.louistools.de/catalog/pr...m_term=20101020&utm_campaign=Newsletter_57496
http://www.youtube.com/watch?v=kv9ero81dus&feature=player_embedded
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
finns tydligen 4 tillsatser till den
tydligen nån sorts slagskruvdragare
http://www.aeg-powertools.eu/ePaper/AEG/Promotions/INT/BWS12C/web/flipviewerxpress.html
http://www.aeg-powertools.eu/ePaper/AEG/Promotions/INT/BWS12C/web/flipviewerxpress.html
På verktygsproffsens hemsida finns det länkar till pdf:er med tillbehören. På dessa står det att slagskruvdragarhuvudet ska vara tillgängligt kvartal 4, 2010 och hammarhuvudet kvartal 1, 2011.FeFFeDoo skrev:
Jag som just hade bestämt mig för att satsa på den nya nätdrivna Bosch GOP 250 och så dyker denna upp... Grymt sugen blir man. Kan den mäta sig med Fein och blå Bosch så kommer jag nog att köpa den p.g.a. mångsidigheten. Detta trots att jag nog helst hade velat ha en nätdriven.
Mvh
Dracule
P
pleqtiz
Verktygstokig
· Västernorrland
· 1 776 inlägg
pleqtiz
Verktygstokig
- Västernorrland
- 1 776 inlägg
den ska tydligen kunna ta Fein blad.
Ska bli mycket intressant hur AEG,s priser blir så slipper man köpa Feins tokdyra blad d^_^b
http://www.rexcrystal.co.uk/item.php?itemsID=2128
Ska bli mycket intressant hur AEG,s priser blir så slipper man köpa Feins tokdyra blad d^_^b
http://www.rexcrystal.co.uk/item.php?itemsID=2128
Bra att den tar Feins blad med tanke på utbudet där. Undrar om den tar Boschs blad också. Annars undrar jag mest om den duger att slipa och såga lite med, man får hoppas att AEG studerat konkurrenterna noggrant!pleqtiz skrev:
Det hade varit kul med en rescension av den.
Mvh
Dracule
Klicka här för att svara