Säkert en värdig motståndare till GWI, men här kan det ju inte vara så svårt o vinna på K.O.

i Bauhaus senaste annonsblad finns den med för 2399 kr. (sid 7 i "maskinbilaga" för vecka 42)

Det finns en mycket stor risk att jag köper en sån..... :)

Man blir helt klart sugen...
jag undrar om nån vet var man hittar t.ex hammartillsatsen, verkar ju inte ingå varken hos bauhaus lr loistools

Mvh Fredrik

pleqtiz skrev:
finns tydligen 4 tillsatser till den :) tydligen nån sorts slagskruvdragare

[länk]
Frågan är ju var tillbehören finns att köpa...

Mvh Fredrik

FeFFeDoo skrev:
Frågan är ju var tillbehören finns att köpa...

Mvh Fredrik
På verktygsproffsens hemsida finns det länkar till pdf:er med tillbehören. På dessa står det att slagskruvdragarhuvudet ska vara tillgängligt kvartal 4, 2010 och hammarhuvudet kvartal 1, 2011.

Jag som just hade bestämt mig för att satsa på den nya nätdrivna Bosch GOP 250 och så dyker denna upp... Grymt sugen blir man. Kan den mäta sig med Fein och blå Bosch så kommer jag nog att köpa den p.g.a. mångsidigheten. Detta trots att jag nog helst hade velat ha en nätdriven.

Mvh
Dracule

P
pleqtiz skrev:
den ska tydligen kunna ta Fein blad.
Ska bli mycket intressant hur AEG,s priser blir så slipper man köpa Feins tokdyra blad d^_^b

[länk]
Bra att den tar Feins blad med tanke på utbudet där. Undrar om den tar Boschs blad också. Annars undrar jag mest om den duger att slipa och såga lite med, man får hoppas att AEG studerat konkurrenterna noggrant! ;)

Det hade varit kul med en rescension av den.

Mvh
Dracule

Ser ju riktigt cool ut, Lite Fein & Festol combo i samma maskin!!!:wow:

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.