3 672 läst ·
2 svar
4k läst
2 svar
AEG multimaskin BWS 12C
Nej inga erfarenheter. Verkar ganska intressant. Kan dock tillägga att man kan byta huvud på den och då kan den även användas som vinkelskruvdragare. Pris 1595:-
http://www.webbkampanj.com/bauhaus/katalog/v48/?page=1&mode=50&noConflict=1
http://www.webbkampanj.com/bauhaus/katalog/v48/?page=1&mode=50&noConflict=1
Jag kände lite på den på Bauhaus härom dagen. Jag tyckte den kändes ganska klumpig. Jag fick inte något bra grepp om den utan det hade nog inte behövts så mycket kast på maskinen för att rycka den ur näven. Dessutom tror jag man var tvungen att hålla inne den där stora knappen för att den ska köra och jag är allergisk mot sånt.
Deffinitivt större, tyngre och klumpigare än min GOP i alla fall. Förvisso mångsidigare också men frågan är om det inte blivit för många kompromisser för att få till alla funktioner.
Deffinitivt större, tyngre och klumpigare än min GOP i alla fall. Förvisso mångsidigare också men frågan är om det inte blivit för många kompromisser för att få till alla funktioner.
Klicka här för att svara
