Hej,
någon med bra/dåliga erfarenheter av denna maskin? Bauhaus säljer har ett bra pris på den just nu.

u_08636215.jpg
 
Jag kände lite på den på Bauhaus härom dagen. Jag tyckte den kändes ganska klumpig. Jag fick inte något bra grepp om den utan det hade nog inte behövts så mycket kast på maskinen för att rycka den ur näven. Dessutom tror jag man var tvungen att hålla inne den där stora knappen för att den ska köra och jag är allergisk mot sånt.

Deffinitivt större, tyngre och klumpigare än min GOP i alla fall. Förvisso mångsidigare också men frågan är om det inte blivit för många kompromisser för att få till alla funktioner.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.