14 389 läst ·
19 svar
14k läst
19 svar
AEG kyl +frys, är det bra grejer???
Har mailat till AEG ang. pedal till kyl och frys och fick detta svar:
"Till frysskåp Arctis 75235-GA finns det ingen fotpedal till och har
inte heller funnits på de äldre modellerna av den.
Till kylen, Santo 72345-KA har det på den senaste varianten som precis
kom ut på marknaden tillkommit en fotpedal på.
Med vänliga hälsningar
Mattias
Kundtjänst
Electrolux Hemprodukter AB
Konsumentkontakt 0771-114477
Service 0771-767676"
Hur skulle det se ut med bara fotpedal på den ena? :-?
"Till frysskåp Arctis 75235-GA finns det ingen fotpedal till och har
inte heller funnits på de äldre modellerna av den.
Till kylen, Santo 72345-KA har det på den senaste varianten som precis
kom ut på marknaden tillkommit en fotpedal på.
Med vänliga hälsningar
Mattias
Kundtjänst
Electrolux Hemprodukter AB
Konsumentkontakt 0771-114477
Service 0771-767676"
Hur skulle det se ut med bara fotpedal på den ena? :-?
Har likadan kyl och frys i Alutec som Milla66. De är inköpta 2004 och fotpedal följde med till båda. AEG verkar ju inte ha koll på sina produkter.Milla66 skrev:
Milla66; kolla på sockeln på kylen och frysen om det finns 2 plastbrickor (beroende på höger eller vänsterhängd dörr) att pilla bort där fotpedalen ska monteras.
Har likadan kyl och frys i Alutec som Milla66. De är inköpta 2004 och fotpedal följde med till båda. AEG verkar ju inte ha koll på sina produkter.ab-cd skrev:
Milla66; kolla på sockeln på kylen och frysen om det finns 2 plastbrickor (beroende på höger eller vänsterhängd dörr) att pilla bort där fotpedalen ska monteras.[/quote]
Ja, det finns det eftersom man kan välja höger- eller vänsterhängd, men har dock inga pedaler. Det ska man inte behöva köpa som tillval?!? :-?
Klicka här för att svara