Produkt a92860gnx0
Produktnr 922343966
Fungerar gör is osv men har börjat med lite disco blinkar 5ggr.. trycker man på is eller halvmånen så slocknar det.. men använder man maskinen så börjar den blinka igen gjorde ett video klipp.
Har kollat lite kan det vara värme elementet i dörren ? Där isrn kommer ut. Ngn som haft liknande fel ?
Må väl
Mvh
Jonas
Produktnr 922343966
Fungerar gör is osv men har börjat med lite disco blinkar 5ggr.. trycker man på is eller halvmånen så slocknar det.. men använder man maskinen så börjar den blinka igen gjorde ett video klipp.
Har kollat lite kan det vara värme elementet i dörren ? Där isrn kommer ut. Ngn som haft liknande fel ?
Må väl
Mvh
Jonas
Hej! Såg detta inlägg nu. Min leker också disco och har slutat producera is. Någon enstaka gång har den börjat fungera igen men sedan något år tillbaka gör den ingen is. Häromdagen slocknade ledbelysningen helt och var släkt i två dagar. Nu har belysningen kommit tillbaka med lite disco. Kan det vara samma fel på min trots att den inte gör is, och i så fall hur byter man delen? Oerhört tacksam för svar, jag älskar vår kyl/frys och de går ju inte att få tag i längre.
Om du öppnar fronten så ser du ju om det är samma del är ju kopparledningar mina var alldeles svarta.. lite mixtrat att byta är självhäftande tejp men kolla det byter du den så borde det funka tror de. Går sönder tilslutt av smält vatten
Ja just det kolla packningen till luckan med så den verkligen stängs helt så inte luft kan komma in för då droppar det också vatten på ledningarna värmemattan eller vad det kallas.T Talle76 skrev:
Klicka här för att svara