Så ser ut. Ingen dosa det är bara en sockerbit. Vad rekommenderar ni ?
Du ska från element ha två ledare innehållandes 400 V.
Har du inget mätinstrument samt kunskap måste du ringa elektriker då detta är rent farliga saker, barn kan komma att dö och även om det är dubbelisolerad idag är det kanske jordat imorgon.
Det du ser är ett rör utlopp med innehåll FK samt kabel skal. Dosan saknas.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.