Japp!
Här i stan där jag jobbar står även fjärrkylan utomhus. Förutom att den är ganska ful (tanken) så vore det en smart lösning för folk som inte kan få in tillräckigt stora tankar i källaren
Tror jag såg nån tråd om en panna som stod utomhus. Hela pannrummet fritt !!!!!