De flesta fjärrvärmeverk har ju sin ack. utomhus så varför skulle inte det fungera?
 
Japp!

Här i stan där jag jobbar står även fjärrkylan utomhus. Förutom att den är ganska ful (tanken) så vore det en smart lösning för folk som inte kan få in tillräckigt stora tankar i källaren:D

Tror jag såg nån tråd om en panna som stod utomhus. Hela pannrummet fritt !!!!!
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.