Skrev och visade bild, för ett tag sedan, på badrummet vi renoverade för drygt ett år sedan. Fick blandade reaktioner. Visa tyckte det var vågat, vissa snyggt och fick även en kommentar från en som hade en helt annan smak.
Nu finns det bild med accentfärg till det svartvita badrummet, sedan är taklisterna på plats också. http://barbaskon.blogspot.com/2009/02/en-annan-del-av-huset.html
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.