Är det någon som har byggt eller tänker bygga A-hus Lyckan serie? Undrar över vad som ingår som standard i dessa hus, priser? Vi har tittat på Lyckan 2/3 med inredd övervåning
 
Lyckan-serien är A-hus sätt att erbjuda ett billigare alternativ. Man har sparat in på väggtjocklek och använt enklare/billigare lösningar i största allmänhet. Utrustning/prisläge har jag ingen större uppfattning om men en okvalificerad gissning skulle kunna vara att ett standardinrett Lyckan 3 nf skulle kunna landa på runt 1,5 (inkl grund exl tomt+VA). Ring A-hus och kolla. Har tittat på ett befintligt Lyckan 3 och tycker det var ett trevligt hus, framförallt bottenplan. På övervåningen är det väldigt mycket snedtak.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.