Undrar om någon har erfarenhet av A-hus Lyckan? Funderar på ett förlängt Lyckan 5. Husens ytterväggar är tunnare men uppfyller alla värden antar jag. Påverkar detta driftskostnaden? Det borde det ju göra! I så fall är det inte så bra...Däremot byggs husen på platta. Vi tittar även på Ägir från Ä-hus och gillar det men är tveksamma till torpargrunden. Vad ska man tro på? En del är positiva till t.grund andra mkt negativa?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.