S SJODR #1 Medlem · 36 inlägg 24 okt 2006 16:33 SJODR Medlem 36 inlägg 24 okt 2006 16:33 #1 Hejsan! Undrar om det är någon som har ett eller planerar på att bygga ett Lyckan hus från A-hus. Vad är era åsikter? Ris eller ros? /SJODR
Hejsan! Undrar om det är någon som har ett eller planerar på att bygga ett Lyckan hus från A-hus. Vad är era åsikter? Ris eller ros? /SJODR