Jag läste precis om de 60% i bidrag till solenergianläggningar som snart även privatpersoner ska kunna få. Är det någon som vet om detta gäller all solenergi, alltså även solvärmeanläggning, eller enbart solel? Och måste systemet ha någon viss certifiering eller testmärkning för att berättiga till bidraget?