5 233 läst ·
100 svar
5k läst
100 svar
Quiz: Kan du riskkonstruktionen?
Sida 1 av 7
På konsumentens sida
· 3 618 inlägg
Quiz: Kan du riskkonstruktionen? https://www.byggahus.se/quiz/320-kan-du-riskkonstruktionen
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
Fråga 4 bör nog omarbetas. Där vill jag påstå att alla svar till viss del skulle kunna ses som riskkonstruktioner.
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 17 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"
Jag förstod inte fråga 4, tycker den är oklart skriven.
Jag förstod inte fråga 4, tycker den är oklart skriven.
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 34 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 14 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 19 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 1 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 71 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"
Jag undrar hur tätskiktet i sig kan vara en riskkonstruktion. Jag förstår att det finns riskkonstruktioner som hör ihop med tätskiktet, t ex hur man monterar en toastol. Fastskruvat i golvet (genom tätskiktet) borde vara en riskkonstruktion
Jag undrar hur tätskiktet i sig kan vara en riskkonstruktion. Jag förstår att det finns riskkonstruktioner som hör ihop med tätskiktet, t ex hur man monterar en toastol. Fastskruvat i golvet (genom tätskiktet) borde vara en riskkonstruktion
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 32 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"
Håller med, luddigt ställd fråga.harry73 skrev:
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 71 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"
Frånvaro av tätskikt borde vara en riskkonstruktion.
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 148 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket förvånade mig i quizet "Kan du riskkonstruktionen?"
Som vanligt när jag får gott om poäng så beror det inte på att jag vet något utan på att det går att gissa fram det mest troliga svaret...
Som vanligt när jag får gott om poäng så beror det inte på att jag vet något utan på att det går att gissa fram det mest troliga svaret...
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 78 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 82 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"