Fråga 4 bör nog omarbetas. Där vill jag påstå att alla svar till viss del skulle kunna ses som riskkonstruktioner.

• Gilla
Dheri och 4 till
  • Laddar…
F
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 17 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"

Jag förstod inte fråga 4, tycker den är oklart skriven.

P
K
S
harry73
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 71 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"

Jag undrar hur tätskiktet i sig kan vara en riskkonstruktion. Jag förstår att det finns riskkonstruktioner som hör ihop med tätskiktet, t ex hur man monterar en toastol. Fastskruvat i golvet (genom tätskiktet) borde vara en riskkonstruktion

• Gilla
Nyfniken och 1 till
  • Laddar…
O
harry73 harry73 skrev:
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 71 andra personer som har gjort quizet "Kan du riskkonstruktionen?"

Jag undrar hur tätskiktet i sig kan vara en riskkonstruktion. Jag förstår att det finns riskkonstruktioner som hör ihop med tätskiktet, t ex hur man monterar en toastol. Fastskruvat i golvet (genom tätskiktet) borde vara en riskkonstruktion
Håller med, luddigt ställd fråga.
Frånvaro av tätskikt borde vara en riskkonstruktion. ;)

• Gilla
harry73
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket förvånade mig i quizet "Kan du riskkonstruktionen?"

Som vanligt när jag får gott om poäng så beror det inte på att jag vet något utan på att det går att gissa fram det mest troliga svaret...

Midnight oil
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.