Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 19 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 10 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"

Jag vill påtala ett fel i Quizet. Jag tål inte ärtsoppa och skulle dö efter några månader på ärtsoppa.....

• Haha
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 47 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 29 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 64 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"

Har ingen aning om hur många skyddsrum det finns tydligen.

Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 9 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"

Jag har sökt men inte funnit vad Röda Korset anser om vattenförvaring...

• Gilla
Fario
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 160 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"

Äntligen!

Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 105 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 233 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"

Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 388 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"
:coffee:

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 297 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"

Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 301 andra personer som har gjort quizet "Har du preppat?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.