Funkar det OK med 45 cm ved i en 50 cm panna (Baxi SI 50). Jag får bara tag på en vedmaskin som har max kaplängd 45 cm... (idotiskt!) Men jag undrar hur mycket det gör? Det är björk och jag eldar nu med gran (40 cm), så det lär bli stor skillnad ändå.
 
Det funkar hur bra som helst.,..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.